pátek 21. ledna 2022

po ránu

se mamina vydala do města

na finančák nesla tašku hotových papírů

a pak se vydala na nákupy

tašku nesla od řezníka

tašku z dé emka

a pak ještě přinesla prášky z lékárny na tři měsíce


my s taťkou máme  chytrý telefon

mamina ne

nechce ho ani za nic

prý ho na nic nepotřebuje

a na to její telefonování jí prý stačí ten obyčejný co má

co už se jí taťka napřemlouval

aby si koupila nový lepší

ale to je marný

nic s ní v tomhle nehne

a tak jí ráno taťka vnutil svůj  telefon

aby nemusela tahat velký foťák

aby mu prý vyfotila

co je ve městě sněhu

no a tak mamina fotila









jen jak tak koukám fotila spíš ve výškách 

jak při zemi ten sníh :))


a doma

tak tam už jsme všechno vánoční

kromě vánoční hvězdy uklidili

ale světýlek máme pořád všude hodně

bez nich to prostě neumíme




a k obědu jsme měli bramboračku

a šišky s mákem



a to je dneska ode mne asi tak vše

mějte moc hezký večer

a zítra zas ahojda




5 komentářů:

  1. Veru, teda jak já podobné jídlo s mákem moc nemusím, tak ty vaše šišky mě připomněli že manžel by si třeba dal, ten je naopak makový. Fotky mamina nafotila dobře, zásoby máte, tak zas mužete do přírody a my zítra tam k vám, uf , trochu bojim jaká bude cesta.
    A já ted zkoušela v remosce tvarohový buchty a jsou jak peříčko, a ještě ted zkouším sekanou. Remosku jsem si vzala jako jinde nepotřebnou a tak jí zajíždím, jak je nás už doma málo tak mi docela vyhovuje.
    Mějte moc hezký asi hodně zasněžený víkend. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,taky jsem se bránila chytrýmu telefonu,syn mi ho koupil k narozeninám,že až budu v nemocnici tak ho využiju moc jsem nevěřila a pak jsem byla rádá,že ho tam mám.U nás je taky bílo a mrzne.My dneska měli lívance a vývar v neděli budem mít svíčkovou.Šišky s mákem bych si dala takže budou příští týden dělám k nim jablíčkový kompot.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Veru ta modrá obloha je nádherná, mamka fotila, co se jí líbilo. Já jsem chytrý telefon taky nechtěla, ale teď když ho mám, tak si ho nemůžu vynachválit, můžu se třeba kdykoliv podívat, co je nového na tvém blogu. Já mám ráda taky světýlka, ty prostě k zimě patří. Dneska tu po ránu máme i trochu sněhu, tak to je paráda. Přeju pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se tomu chytrýmu telefonu bráním, ale nevím, jestli nepodlehnu. Fotky jsou vyfocený dobře, ale opravdu maminka koukala hlavně po střechách, ale každý fotí, co se mu líbí. U nás je docela dost sněhu, ráno jsem opět házela lopatou. Byly jsme s dcerou v Globusu, moc dobře se nejelo, ale dojely jsme dobře. Šišky jsem chtěla dělat minulý týden a já když je dělám, tak půlku dělám špalíčky k masu a půlku dělám šiky. Možná přijdou na řadu po neděli. Dneska mám ovocný knedlíky z mrazáku, tak si na ně dám tvaroh a gulášovou polévku od včera. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že jsem ze šišek udělala šiky, tak ne šiky, ale šišky. Věrka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)