čtvrtek 20. ledna 2022

tak i tak

 počasí se nám tu střídá jak na houpačce

ale mně to nevadí

střídá se nám tu sluníčko s chumelenicí

a to se mi líbí


včera když sluníčko svítilo skoro celé odpoledne

tak jsem s radostí zjistila

že už je tak vysoko

že přesvítí už dům na proti

a nám už tak dosvítí zas až do obýváku

a to dokonce až na protější stěnu od okna

a to je dobré znamení

sluníčko už se k nám blíž zas posunulo o pěkný kousek



a dneska 

tak od rána nám tu chvíli co chvíli chumelilo a foukalo tak

že nebylo na krok vidět

a tak jsme mysleli

že ani na procházku nebudeme moc jet

ale pak se najednou mraky rozehnaly

a ukázalo se sluníčko

a my v cukuletu seděli v autě

a už jsme jeli nahoru na pastviny na procházku

cesta tam byl dobrý adrenalin

cesta zavátá, pomalu ani nebyla vidět

ale dojeli jsme 

a stálo to za to




a teď už nám tu zas tak chumelí a věje

že z okna není nic vidět 

jen bílá tma


jo a k obědu jsme měli sekanou pečenou s houbama, 

bramborovou kaši a nakládaný sladkokyselý salát 

a uzenou polívku s rýží


no a vy mějte prima večer

a zítra zas ahojda

4 komentáře:

  1. Ahoj Veru, ta sekaná pečená s houbami musí mít úplně jiný šmrnc, dala bych si. U nás se jednu chvíli spustila taková chumelenice s větrem, že jsem byla ráda, že nejsem venku a teď jsem se ve zprávách dívala, co to způsobilo na dálnici. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Veru ta sekaná s kaší, mňam, taky moje oblíbené,a ještě s těmi houbami,
    i u nás dnes byla ta bílá tma, a počasí jak na houpačce, v sobotu musíme zase tam k vám, na silnicích sníh moc ráda nemám.
    Pěkný pátek. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. U nás bylo včera taky hodně různorodé počasí. Jednu chvíli byla bílá tma a vichr a za chvíli se snažilo sluníčko vykouknout. Sněhu napadlo za ošklivý chvíle docela dost. V noci taky padal a tak jsem hned po ránu odhazovala lopatou, teď se zdá, že se to už snad uklidní. Máš pravdu, sluníčko už se nám vrací, taky na mě víc a dál kouká do pokoje a kuchyně, ale to je fakt moc dobře. Já už opět plánuju co všechno předělám až mě z toho bolí ruce i záda. Uvidím, co všechno zvládnu. S tou sekanou jsi mi hodně nahrála, asi jí dneska udělám taky s houbama. Já jí mám hotovou v mrazáku a houby mám ve sklenici, tak jen upéct a bude bašta. Martin má dneska distanční vyučování, tak si určitě dá se mnou a s kaší, to si bude šušňat. Mají třídu v karanténě, ještě nevím ani jak dlouho, Jitky jsem se zapomněla zeptat. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuju za napsání a mamina každou sekanou, než co dá do trouby ještě potírá pálivým kečupem a ono to tu kurčičku na sekané udělá ještě chutnější

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)