úterý 18. ledna 2022

jooo

dneska bylo venku hodně prima

vítr si vzal dovolenou

naopak sluníčko svítilo a už i malinko docela hřálo

nový sníh křupal pod nohama

a my s plnýma břichama se chvíli po obědě vydali na procházku

a protože bylo dneska tak moc hezky

tak jsme si ji o trochu víc protáhli

a užívali si to









a chodili jsme a chodili

a ani domů se nám nechtělo

ale museli jsme 

leden je pro maminu nejvíc pracovně plný měsíc

ale už pomalu finišuje

a v pátek už to půjde všechno odnést na finančák

a bude mít na chvíli klid


a k obědu jsme měli plněný bramborový knedlíky

jooo a ty já můžu

no však neznám nikoho

kdo by je neměl rád


a vy mějte prima večer 
a zítra zas ahojda


jo a Baruška už je fit
ráno se vzbudila
a na nějaké simulování už zapomněla
a s krokodýlem zas lítala po bytě jak černá ruka mafie





6 komentářů:

  1. Veronika genieße das schöne Wetter . Bei uns ist es nur dunkelgrau. Ihr kocht so leckere Sachen. Bleibt gesund. Brunhilde

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, ty sluníčkově mrazivý fotky jsou parádní, krásně se třpytí.
    A plněný bramborový knedlíky se zelím máš pravdu ty jsou v popředí všech oblíbených jídel, s dobrým zelím,mňamka, uplně si mě udělala chutě.
    Mějte se moc hezky, pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Very, plněné knedlíky mám ze všech jídel nejraději dokonce jsou i před řízkem. Teď na ně budu celý den myslet, musím je udělat. Procházka byla určitě super. U nás sníh zatím není, a mě se vůbec na procházky nechce. Mějte se príma a zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, plněný br. knedlíky, ty já taky ráda, mňam. U nás bylo včera tak nějak všelijak, dost se to měnilo, ale nepadal sníh ani voda. Dneska se mě zdá, že za lesem se dost sluníčko snaží vyskočit, ale od Krkonoš je tma, tak uvidíme, jak bude. Dcera má dneska narozeniny, za 10 minut 14 hodin se ozve už po několikáté. Já jsem včera k večeři chtěla dělat trhanec a nakonec jsem udělala palačinky a tak po dlouhej době jsem měla palačinky. Docela jsem si pochutnala, ale často je mít nemusím. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji další krásné vycházky.Tady není po sněhu ani památky.
    Plněné knedlíky opravdu miluje každý.Když byl můj vnuk malý,tak vždycky říkal: "Babičko,uvař mi ty knedlíčky,co je v nich něco schované"☺ ☺ ☺
    Pá a přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Dnes byl i unás krásný sluníčkový den,paráda. Fotečky krásné !!! Oběd výborný to má asi každý rár,já taky,moc ! Hezky večer přeji všem !

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)