neděle 23. ledna 2022

to jsme měli štěstí

aneb a pak že hodných lidí moc není 

 dneska dopoledne

bylo to asi o půl desátý

mamina vařila oběd

taťka právě doluxoval

a v tom někdo zvonil

nejblíž ke dveřím byla mamina

a tak šla otevřít 

 

po schodech šel k nám ke dveřím pán

bylo mu asi tak 38 roků

a prý jestli tady bydlí pan Karbus

a na to mamina jako že jo

a v tom mamině něco podával


a představte si

že to byla taťkova občanka

a že prý ji našel včera  nahoře na pastvinách ve sněhu

mamina na něj prý chvíli koukala jak tele

a pak jí to docvaklo


v pátek měla sebou taťkovu občanku ve městě

vyzvedávala mu na ní v lékárně léky

a pak ji šoupla do pouzdra u telefonu

s tím

že mu jí pak dá do auta do dokladů

no jenže zapomněla

a občanka dál zůstavala v tom pouzdře v telefonu

a jak jsem včera fotila a natáčela na pastvinách Barušku

tak mi tam ten telefon spadl z ruky

a nikdo jsme si nevšiml

že z něj tak občanka vypadla

a bylo hotovo


ještě žě tam ten pán pak včera taky byl

a dopadlo to tak jak dopadlo

byli jsme mu vdeční jak hrom

ušetřil nám s tím spoustu starostí


hodní lidi pořád ještě jsou




Nechtěj být člověkem,

 který je úspěšný, 

ale člověkem, 

který za něco stojí




5 komentářů:

  1. Tak to je bezva, dobrý lidi ještě nevymřely. To je štěstí. U nás dneska celý den pršosněhánkovalo. To je slovo. Měly přiject děti z města od známých na sáňkovačku u nás na kopci a tak jim to nevyšlo, byly by jako vodníci. Tak snad se to ještě tuhle zimu povede. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  2. Very, to bylo štěstí jako hrom. S tak obětavými lidmi se člověk jen tak nesetká. U nás sníh zatím drží, není ho moc a hodně klesl, snad ještě připadne, ať si děcka užijí bobování. Mějte se krásně. Zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Velké štěstí,velké,přeji Vám to a panovi děkuji ,byl z Trutnova ?
    Jinak já jsem naštvaná na vše,nic nikde není ve světě pěkné !!!
    Vy se mějte moc hezky i s Baruškou doufejme že bude líp !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, to jste tedy měli štěstí na prima človička. Já ztratila občanku , jak byly zavřené ty okresy a samé kontroly, tak jsem jí pořád nosila v kapse sebou a taky jsem jí někde vytratila. Sice jí pak také asi za měsíc někdo dal na uřad že jí našel,ale to už jsem měla vyřízenou novou.
    Mějte pěkný večer. Aťka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)