středa 22. prosince 2021

to k vánocům patří

 k dnešní fotkám si prosím pusťte tuhle krásnou písničku


a mějte moc krásný večer












a tyhle poslední tři jsou z dneška






6 komentářů:

  1. Verunko, krásně máš nachystáno a přeju ti krásné Vánoce plné pohody celé tvé rodině.

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko to jsou fotky jak ze starých časů, krásně ctící tradice. Já dnes měla pečící večer, z kila perníků, linecké a pak sem šla hledat vaše kokosky a vykoukla na mě ta krásná písnička, tak sem si ji k tomu pečení pustila několikrát dokola.
    A je hotovo, jdu si urovnat myšlenky co je potřeba zítra a uuuuž jsme se dočkali. pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko ,přeji vám všem krásné Vánoce prožité v pohodě a ve zdraví.
    Máte moc hezky vyzdobeno.
    Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj veru.
    Já moc děkuju za přáníčko krásné.. :-)
    Poděkování taky za fotky,ty jsou... .-) To je krása z chaloupky,a to cukroví...to je ták krásné...a bude dobré...
    Stromeček je nádherný,to umí jen ty vánoční,všechny jsou nádherné a kouzelné...
    A zimní fotka mi připomíná veverku.
    No jsi taky šikulka,hlavně že to není zlomené a tak,at´´je Ti lépe.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  5. Tak konečně jsem si sedla chvilku k počítači. Moc pěkná písnička a kdybych věděla, že je tu, tak jsem si jí pustila aspoň 2x, šlo by mě všechno od ruky ještě líp. Dopoledne jsme byly s dcerou ještě něco koupit do kuchyně, ale těch lidí, to je hrůza. Tak jsem dneska tak ušmajdaná a teď kyne těsto, tak odpočívám. Všechno máte moc pěkný a jen se to nabízí na ochutnání. Přeju vám hezké vánoční svátky, nevím, kdy se zítra dostanu k počítači, tak raději přeju už dnes. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Verunko,moc děkuji.Přeji krásné vánoční svátky.Užijte si moc zítřek.Máte krásný stromeček.Iveta

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)