úterý 21. prosince 2021

tak







 dneska na procházce opět s chumelenicí
a protože jsem střevo a nevšimla jsem si nerovnosti v cestě
rozplácla jsem se na zem jak široká tak dlouhá,
ještě štěstí
že když jsem padala
tak jsem stihla odhodit hůlky
a odhodila jsem je i tak dobře 
že jsem nikoho netrefila
takže já zas asi tak nejsem velký střevo

no i když
nohu - lýtko mám celý potlučený
a zrovna tak mě bolí ruka  rameno
ale to se za pár dnů zas spraví

jen mě mrzí
že teď tu máme sníh a pořád ještě chumelí
a na vánoce zas bude pršet
škoda

a schválně
mrknětě na moji poslední fotku
a zkuste mi napsat jaké zvířátko vám připomíná
já v ní vidím
ale ne nebudu vám napovídat

a to je dneska ode mne vše
a víte co 
my už budeme mít zítra doma stromeček
však už se těším

tak mějte moc hezký večer
a zítra zas ahojda








8 komentářů:

  1. Nejdřív jsem Veru koukla na tu uplně poslední a řekla si tak tady asi ne...a vrátila se ke stromům...něco tam vidím , ale nedokážu to pojmenovat....
    taky už zítra budeme mít stromeček a po zpracování kapra , s kterým si tu odpolko hráli prckové ve vaně a po uklidu koupelny po těch kaprech, jdu na další dvě dávky vašich rumových.
    Krásné těsně převánoční dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Hned mi připadlo,že mi to něco připomíná-ale nevím.
    Verunko,přeji Ti brzké vyléčení...
    Tobě i rodičům přeji nádherné a klidné svátky
    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Veru mně to připomíná veverku, ale bez ocasu, zato s bílou peřinkou. Ještě že ten tvůj pád dopadl tak jak dopadl, radši už nikam nechoď a dívej se doma na pohádky. Nám včera trošku nasněžilo a trochu mrzne, tak aspoň něco. Doufám, že se sebou na namrzlém chodníku taky nemajznu. Krásnou předvánoční středu přeju.

    OdpovědětVymazat
  4. Very, mi to na první pohled připomnělo hlavu veverky. My jsme vždycky dětem říkali, když spadly, že chytily zajíce. Takže jak ho uvaříte? Na divoko :-) Ještě, že se ti při pádu nic moc nestalo, ono to bude ještě bolet, jak se to rozleží. Ale přeju ti ať je to zase dobré. My máme sněhu poprašek, ale podle předpovědí je to bída. Budeme věřit, že jim ta předpověď nevyjde a počasí překvapí. Mějte krásný a pohodový předvánoční den. Zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Veronika, Danke schön für die Post. Die Sterne sind sehr sehr schön. Ihr seid richtige Künstler. Mama backen, Papa Handwerker und Du hast von Allen etwas geerbt. Feiert ein schönes Fest mit Schnee. Hier ist zum ersten Mal Frost. Bleibt gesund. Brunhilde.

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké fotečky a to zvířátko se mi zdá jako nějaký zajíc. Já mám dneska klídek a pianko, malý je zase doma, že prý kašle a při tom zakašlal asi jen 4x, tak nevím. Možná, že ho něco ve školce dráždí. Nebo chtěji mít víc klídku, aby tam bylo co nejmíň dětí. Nějak tomu nerozumím, musíme tu školku nějak asi vydržet. Dneska u nás svítí sluníčko, ale i tak je chladno a na vánoce prý budeme hodně klouzat, bude tát. Tak toho sněhu asi moc nevydrží. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  7. moc moc vám všem děkuju za napsání,
    no a tatka v tom vidí zajíce, mamina něco usmívajícího se a já divočkáka :)))
    Brunhilda viele danke ♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)