pondělí 22. listopadu 2021

dál už nemůžu

čekat na neděli

já už to holt nevydržím

advent začíná pro někoho už v neděli

pro mě " až "v neděli

a ode dneška už máme vánoční strom i na náměstí

ulice už se taky plní vánoční výzdobou

a pro mě to znamená

že už i já začnu tady dělat vánoční " pohodu"

a vlog tak pomalu přeměním zas na pár týdnů na vánoční.......áách


já vím že teďka budete mít s přípravou víc práce

ale hlavně nezapomínejte i sami na sebe

a každý večer si udělajte i chvilku pro sebe

uvařte si hrnek oblíbenýho čaje

a na chvilku se zastavte 

a zasněte

přesně tak jako když jste byly malé a těšily jste se na vánoce

zapalte si svíčku

a vzpomínejte

a........

a to už j jen a jen na vás

já moc ráda dávám dárky

a tak se těším právě i zjejich kupování a balení

a pak mám i radost z toho 

když ten někdo komu dárek dám má taky radost

to je na těch dárkách to nejlepší


tak ať ten blížící se advent je pro všechny co nepohodovější

a asi bude i se sněhem




 

7 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,mám to stejně jako ty od zítřka začínám dneska jsem byla dokoupit co mě chybělo.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko ty už na podzim žiješ vánocema a jak uplynou , tak už žiješ velikonecema. Pečení, svíčky a dečky to už nám tady dáváš v tomto blogu pořád.
    V životě jsou i jiné věci z kterých je radost. Že bys měla 10 let a byla jak malé dítě ?? Jsi už dospělá holka ne..Ahoj Olina..A nezlob se že ti píši svůj názor..Páček

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, já už mám 57 roků a každý rok se těším na vánoce jak malá holka. A na Velikonoce se těším a na jaro, jak budu dělat výzdobu. A tak to budu dělat pořád, protože to je moje radost. A moc ráda chodím na tvůj blog, protože mě to tvoje pečení, svíčky a dečky těší a komu se to nelíbí, ať chodí na jiné blogy. Měj se moc hezky a nenech se otrávit.

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, taky jsem se už chystala na pudu pro adventní věneček a pár dekorací, věneček mívám poslední roky pletený, bílý dozdobený bílou samotvrdnoucí hmotou, vždy na něm jen něco málo pomněním, a třeba s ním letos bílé vánoce konečně přivolám.
    Pěkné dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
  5. Veronika schreib weiter so schön. Vorfreude ist die schönste Freude. Bleibt gesund.Brunhilde

    OdpovědětVymazat
  6. Very, mám to jak ty, ale to už víš :-) Taky už se těším, jak nazdobím okna a všude nám to doma bude svítit :-) Dárky raději dávám, než dostávám. Je to krásný pocit, když je obdarovaný šťastný, to jsem šťastná i já. Večery při svíčkách mám moc ráda a nejenom večery, on vlastně ten večer teď bývá hned po obědě, aspoň ta tma tomu nasvědčuje :-))) Ale právě teď svítí sluníčko a je modrá obloha. Mějte krásné předadventní dny. Zdravíme vás všechny z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dva příspěvky mě zmizly v éteru, tak když jsme s Tomáškem dorazily z procházky, tak se jdu podívat, jestli už se dostanu dál. Tak uvidím, jestli to přesvědčím. Jen si dělej radost podle svého a nenech se otrávit. Vždyť je to hlavně radost tvoje a tak to má být. Já už se taky těším, protože na větší svátky jsme všichni pohromadě u mně a tak je veselo. Taky už koukám na různé blbinky na vánoce a nový rok, nebo silvestra a kdo to nemá rád, tak je asi nudnej a divnej, no nakonec, každý jsme nějaký. Zrovna minulý týden jsem si koupila nové kalíšky do věnečku a svíčky. Kalíšky jsou červený se stříbrným vnitřkem a svíčky jsem letos vybrala vínový. Mívám většinou bílý, ale chtěla jsem změnu. Už se budu těšit na tvoje další různé parádění. Jo a když jsme šli už k domovu z procházky, tak poletoval sníh, že by se nám zima cpala už na dvorky? Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)