úterý 23. listopadu 2021

dneska ráno

 u nás bylo jako v pohádce

jak minulé dny mrholilo nebo i poprchávalo

tak všude bylo dost mokro

už včera se začalo pomalu vyjasňovat

a když jsem se pak šla koupat a koukala z okna

tak obloze už vévodil měsíček s hvězdičkama

a tak se dalo tušit jak to ráno dopadne


no byla to nádhera

a když si představím

že snad má i chumelit

tak si neumím představit

co víc si na začátek adventu můžeme co se týká počasí přát







mějte moc hezký večer

a moc moc vám všem děkuju

a fakt už se na to vše moc těším



5 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,krásné fotky u nás to bylo stejné já mám ráda,když mrzne ten čistý vzduch.Já se taky už těším dneska jsem začala zadělávat těsta.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, to jsou nádherné fotky. Mějte prima den . Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. U nás na dnešek nemrzlo, ale je tam stejně poslední dny stále mokro, asi mrholí. Naproti nám přes potok dělají novou střechu a pořád to nemají hotové, mám starost s nima, jestli to zvládnou včas. Včera dopoledne trošku poletoval sníh a tak si myslím, že budou asi hodně fofrovat. Pravděpodobně nemají krytinu na skladě a tak se jim to takhle protáhlo, to jsou asi sousedi dost nervozní.
    Fotečky s námrazou jsou moc krásný. Teď jsem dala vybrat Tomáškovi 3 jídla co si dneska uvaříme. No, nakonec to vyhrála krupicová kašička, tak musím uvařit nějakou hutnější polévku, abych se najedla taky já. Koukám, že začnu asi brzy zadělávat těsta i když začínám vždycky až po Mikuláši, ale abych zabavila Toma, tak budou letos těsta dřív. On se rád motá kolem různé činnosti, tak bude aspoň veselo , až bude mouka skoro všude. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Veru.
    Krásné fotečky...Ano ten advent se blíží tak hezky,my Ti to moc přejeme,a těšíme se na vánoční stránky.
    Pozdravuju všechny.. :-)
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  5. moc vám děkuju, že mi píšete, těší mě to ♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)