neděle 21. listopadu 2021

sem tam

ještě než co začne po neděli chumelit

tak jsme místo procházky zajeli odpoledne na chatu

zatopili jsme si v kamínkách

pustili český rozhlas

uvařili čaj 

a bylo nám dobře


Baruška čaj teda neměla

ta by na něj ani neměla čas

měla hodně práce

objevil se nám na zahradě

dole u ostružin krtek

teda krtek už tam nebyl

ale dvě hromádky po něm zbyly

no a to bylo něco na Barušku

hodně nám pomohla

tím že obě hromádky rozhrabala to jo

ale nedalo jí to

a rozhodla se toho krtka hledat

nenašla

ale zbyla po ní dvě velíkánské díry jak po granátu

a že sama byla jak čuně 

a hlínu měla úplně všude vám asi ani psát nemusím



a na zahradě 

pár kytiček jsem ještě objevila








mějte moc moc hezký večer

a zítra zas ahojda


A, taky jsem zase dneska byla v rádiu v čase 17:25






6 komentářů:

  1. Veru,byl docela teplý víkend a tak dobře že jste ještě užili chatičky a vidíš jaké krásky růžičky si ještě i u vás objevila, u nás ještě skoro nemrzlo, a tak mám celkem ještě pěkné některé truhlíky,ale už sleduju předpovědi,abych je nenechala zmrznout.
    Pěkný předadventní víkend, my se ted už déle motáme v karanténách, ale tak nějak zásadně nás to neomezuje, zase je čas na jiné věci než normálně. pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Very, jsem ráda, že jsem tě zase slyšela. Barušce bude to hrabání v zimě chybět, ale ona si poradí, zahrabe si ve sněhu, aspoň se nezašpiní :-) Mějte se pohodově. Zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,Baruška je pěkné číslo.U nás od rána mrholí.Hezké fotečky.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Veru přeju mamce taky všechno nej k narozeninám. Vy se s Baruškou - hrabalkou teda nenudíte, ještě že už tam ten krtek nebyl, to by bylo ródeo. Krásné pondělní odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  5. moc moc vám děkuju za napsání a Jaruško,mamina děkuje

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se přidávám ke gratulantům a přeji mamince všechno nejlepší, hlavně zdravíčko, to se koupit nedá.
    Baruška si mohla zahrabat, to bylo pro ní žůžo. Mám doma Tomáška, tak jsem zase zaneprázdněná, ale to nevadí, pro mně je činnost hlavní a tak chodíme na procházky a snad to zase zvládneme ke vší radosti malého. V sobotu jdu na třetí očkování, tak doufám, že mě nebude zase nic jako u těch dvou očkováních. Včera u Martínka ve třídě, byla půlka pozitivních, to je myslím hodně. Tak ti co jsou nakažení a nic moc jim není, tak mají distanční výuku a ty co byly v pořádku, tak ti jsou ve škole. Snad to Martin zvládne bez nákazy. U nás je dneska dost velký mráz a tak všechny kytičky asi skončí, ještě jsem venku nebyla a na lísce už konečně taky spadnou poslední listy a můžu douklízet. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)