pátek 8. října 2021

v lese








 je vždycky dobře
a bylo i dneska

nějak jsem v posledních dnech neměla vůbec chuť na blog
mrzelo mě 
že tady u sebe na blogu došlo k tomu
že musím obhajovat 
že to co napíšu je pravda
ke každému článku dávám spoustu fotek
které vypovídají o tom co píšu

několikrát jsem měla i prst na ikoně smazat blog
teď asi jsem zatím ráda
že jsem to neudělala
ale co bude dál sama nevím

mějte se moc hezky


6 komentářů:

  1. Verunko,proč bys chtěla vymazat svůj blog?Prosím,nedělej to!píšeš pěkně a fotky jsou taky ok!Tak piš a foť ,ať mám co číst!
    Posílám pac a pusu z Moravy od Přerova!Zdena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,krásné fotky už mě moc chyběly tvoje fotky a povídání na každý nový článek se moc těším.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Veru nevím co se děje, ale moc by mě tvůj blog chyběl, proto jsem ráda, že jsi nazpátek. Asi psát blog není úplně jednoduché, ale ty to móóc umíš, tak se taky přimlouvám, abys pokračovala. Přeju krásný a pohodový večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, taky uplně nevím co se přihodilo, ale věř, je tu fajn, a určitě nejen já jsem nakukovala kde jsi, třeba někdy i s obavami, a tak za dnešní článek jsem moc ráda a díky. Fotky z lesa jsou jako vždy parádní, také se už zase snažíme pravidelně výletovat a ne tak často odkládat jako dřív, ale když ono je pořád tolik co dělat.
    Pěkné dny a věřím že bude líp. Aťka

    OdpovědětVymazat
  5. Very, blog nemaž, vzpomeň si jak nás vykolejilo, když nám zrušili starý blog a kolik úsilí jsme vynaložily, aby jsme si ho přestěhovaly. Mám vás ráda a ráda k vám chodím. Těším se na další fotky a články. Všechny vás doma zdravíme z Valašska a Barušce posíláme pohlazení :-)

    OdpovědětVymazat
  6. No, konečně jsem se dočkala zase nějakého smysluplného a životodárného článku a fotek. Neopovaž se skončit. Ne jen, že máš blog plný optimismu, ale je vždycky nabitý radostí a novinek třeba jen z přírody a nebo ze zahrádky na chatičce, Baruška by mi taky chyběla. Já sice teď hodně málo píšu, ale čtu u každého, ke komu jsem kdy chodila, jsem trošku, jak bych řekla na levačku, tak buď zase aspoň občas s námi. Já už jsem pořád jen vyhlížela, co se stalo, že jsi se tak odmlčela, ale víš co, vždyť si řekni, že to píšeš klidně i jen pro sebe a svoje potěšení. Kdo si to bude chtít přečíst, tak se rád podívá a kdo má nějaké zaražené chmury, tak toho nechej vykecat a mysli si svoje.
    Byla jsem s dcerou v Globusu na nákupu, teď jezdíme hlavně v sobotu, protože už chodí do práce a tak to jindy nevychází a tak jsme cestou odvolily, to bylo letos velké dilema, a tak jsme všichni od nás kroužkovali. Mladý jel před chvílí a taky říkal, že bude kroužkovat a jeho rodiče taky. U nás byl dneska pěkný šedivák, ale pračka běží, protože svítí sluníčko, ještě asi zítra bude svítit a pak se to má trošku zase zkazit a už se bude asi věšet prádlo hlavně uvnitř. Taky jsem včera s Tomáškem otrhala hodně rajských ve skleníku a trochu tak ještě zbylo, ty jsou ještě celý zelený, ale když bude nejhůř, tak je taky otrhám. Letos jich máme hodně i když začaly později. Nevím kolik už toho mám napsáno, ale to bude asi román, tak si aspoň počteš. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)