úterý 21. září 2021

zase kousek

nám dnes a kamrlíku přibyl

mamina se navíc naučila dělat na malé cirkulárce

a tak řezala a řezala 

a pak i obkládala

a tak máme jednu stěnu už komplet obloženou


a kamrlík už je dokonce i využit

dáváme si tam vercajk

který právě teď používáme


a Aťka se divila jak to máme s chatou

když dodržujeme městský nedělní klid bez rámusu


chatu máme na kopci nad městem

však už jsem dávala mnoho fotek

jak je od nás vidět dolů na město


nad námi je les

a z oken koukáme na protější louky a vzdálený les

sousedy máme dvoje

a tak nějak se všichni snažíme v neděli nic hlučného nedělat

a dodržovat klid který platí dole pro město

a takhle my to máme

 

  


6 komentářů:

  1. Veru, tak přece máte chatu dál od civilizace, ale jasně dobré sousedské vztahy a ohleduplnost musí být, kamrlík se pěkně rýsuje, přijde mi supr že se do něj chodí z chatičky i z verandy.
    Prima uterý, včera jsme přes vás zase frčeli. pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko,stane se,že někdy tví rodiče něco neumí? ☺
    Přeji krásné dny

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,tak jde mamině práce od ruky,šikula.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Veru, v neděli se nedělá a nehlučí, to je jasné. A mamka je teda šikovný řemeslník, nebo spíš řemeslnice. Já myslím, že za nějaký čas se dozvíme, že si udělala zednický kurz a kope základy na nový barák. Já už se těším, do čeho všeho se pustí a má můj hluboký obdiv, protože já jsem šikovná jako Pat a Mat. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Veru, mamka je šikovná , má můj obdiv.Na jednu stranu jí úplně chápu, že jí to baví, vyčistí si tím hlavu od čísel. Máte to tam moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Veru.
    Pozdravuju všechny,jsem zatím nemocná,podívám se zpátky.
    To je hezké,ten kamrlík,moc se mi líbí.Jako by tam byl odjakživa.
    Krásné fotečky z přírody,ty mi udělaly dobře,děkuju.
    Mějte hezké podzimní dny.. :-)
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)