sobota 9. října 2021

i když ne tady na blogu

 tak doma čas plynul tak jak má


kamrlík máme kompletně hotový

už je i zabydlený

na okně visí záclonka

a Baruška se tam chodívá zašívat


už jsme vylovili i rybičky z jezírka

a Baruška tak místo u jezírka sedává doma u akvárka a pozoruje je

rybičky jsme z jezírka lovili ve středu

to už byla pěkná zima

no a naše Barčí toho nedbala

a ve snaze nám při výlovu pomoci

do jezírka skočila

a v té zimě se pěkně vymáchala

no a protože v té chvíli jsme už jezírko měli do půlky vypuštěné

tak skočila už do pěkného bahna

a pak smrděla jak rybovodník

a doma pak šla hnedka do vany


to je ode mně teď asi vše

mějte hezkou sobotu

u nás je díky ledovému větru pěkně studená













6 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,u nás bylo dneska krásně má tu být tak i zítra a pak se to má zkazit,já už začala pomalu hrabat zahradu a sebírat ořechy máme jich dost.Baruška je pěkný číslo.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, to jsou krásné fotky proti modrému nebi a že je takové krásné na říjen ještě poměrně často, snad i zítra ještě bude ,aspon slibují sluníčko, chystáme ho užít venku, i když už tepleji oblečení.
    Vám všem krásnou neděli a zase se těšíííím. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Veru to jsou krásné fotky. Jsem ráda, že má Baruška opět všechno pod kontrolou i za cenu vlastního nepohodlí. A s tím kamrlíkem jste moc šikovní. Krásnou dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotečky, u nás je taky hezky, ale byl opět dost velký šedivák. Tam kam se nedostane sluníčko, tak je šedivák ještě teď. Byla jsem teď u kompostu se zbytkama zeleniny a tam je ještě teď pěkný šedivák a reje nám tam krtek. Včera prádlo uschlo, tak dcera dala dneska ještě jednu pračku, pak jela s Martínkem něco koupit a už i zimní boty. Já jsem zatím pověsila a určitě to opět hezky uschne i když už je sluníčko hodně nízko a tady na kopečkách je to hodně znát. Okolo máme les a tak je den se sluníčkem už zase o dost kratší. Martin má dneska narozeniny a tak různě blbneme okolo pohoštění, odpoledne ještě nějaký chlebíček a jednohubky a zase se po čase sejdeme všichni.
    Baruška si určitě myslí, že je kamrlík dělaný extra pro ní, když se jí tam tak líbí. Mějte se u vás moc hezky, mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko,
    já mám tvůj blog moc ráda...Určitě by mě mrzelo,kdyby tu blog nebyl.Tak,prosím, piš a fot - děláš radost spoustě lidí.
    Pěkný večer
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  6. děkuju, že mi taky píšete, jste moc hodné

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)