pondělí 25. října 2021

to se mi ani trochu nelíbilo

 baf, baf

už ráno když jsem byla venku

tak mě tam čekalo překvapení

no 

tlapičky mě zebaly

všude kolem mě byla velká námraza


a tak mi to dnes pod pacinkama pěkně křupalo

to jsem ale ještě netušila

jaké překvapení mě čeká u jezírka

nejen to že mi dali na běhání po zahradě kabát

a to jasně znamenalo

dnes žádné koupání v jezírku nebude

ale představte si

ono mi to moje jezírko už dneska dokonce i zamrzlo

běhala jsem kolem něj celá nešťastná

vrčela na ně

ale ničemu o nepomohlo

a ten led tam zůstal až do večera





a kdo na nás koukáte na Instagramu

tak tam mě hezky ve videu uvidíte

a uslyšíte mě i vrčet


a já teď si vlezu na roh gauče

nechám se přikrýt

a budu spokojeně spinkat

a možná se mi bude zdát i o tom

že ten led rozmrznul,

 já neměla kabát a mohla jsem se koupat

baf, baf


3 komentáře:

  1. Ano Baruško, viděla a slyšela jsem tě i na instagramu, pár a zřejmě ještě i více studených dní nás asi čeká, než zas bude jaro nadosah. Ale ty máš i sníh ráda, poradíš si se vším
    Zdravím všechny. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. To je pěkné, u nás byl taky dost velký mráz, na sudu byl dost silný led, tak jsem po obědě milý sud vylila a už je uklizený. Ale takovým krtkům vůbec zatím zima nevadí a jak máme kousek pozemku u potoka, tak skoro každý den rozhrabuju krtiny a už mám zahradu skoro posypanou zeminou, prevít. Koček tady chodí dost, ale krtek je na živu pořád. Za chvíli půjdeme s Tomáškem na krátkou procházku a pak budeme spolu kuchtit. Byly jsme ve sklepě pro brambory a v míse mám namíchanou kapustu s masem, tak budou kapusťáčky. Děti strašně rádi chodí u nás do sklepa i sousedovic děti, ale pak se nás drží jako klíště. My máme takový starý sklep po němcích a není ani moc velký a ještě tam je studánka a to je něco pro ně. Máme tam hlavně brambory a sousedi taky, oni sklep nemají a tak jsem jim nabídla, aby si brambory dávali k nám. Tak jsou děti zvědavý a tak když tam jdeme někdo, tak se chtěji chodit podívat, když doma nic takového nemají. Naproti sousedi dělají novou střechu, tak Tomáš každou chvíli říká, že něco slyší, asi se trochu bojí, je to legrace s prckama. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Baruško, myslím že dlouho ten kabátek nevyslečeš a o koupání se ti bude jenom zdát. Místo toho by sis mohla třeba zabruslit. U nás na Hané zatím žádný mrazík nebyl a já si zase nechám zdát o sněhu, ten je u nás vzácný. Asi se přestěhuju k vám do Krkonoš. Přeju tobě i paničce krásný podzimní večer.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)