neděle 24. října 2021

tý jo

to je teda věc

dneska jsme zas jeli na chatu

aspoń na odpoledne

zatopili jme si v kamínkách

a bylo nám dobře

venku teda sluníčko svítili co mu síly stačily

ale k nám na zahradu už dobrý měsíc nedosvítí

na to si musíme počkat až na konec února


na chatě máme kalendář a mamina do něj píše takovej náš deník

no a tak jsem ho vzala

a začala nahlas číst

a tak jsme vzpomínali na všechno co jsme letos na chatě prožili

někdy jsme se tomu i pěkně nasmáli


a pak jsem listovala v kalendáři dál 

listovala a počítala

a málem mi vypadli oči z důlku

to že je štědrý den ode dneška za dva měsíce je jasný

ale nějak až dnes mi došlo

že ode dneška za pět týdnů začíná advent

no to je teda mazec

včera jsem si na ono dala vydlabanou dýni a začala v ní svítit

a najednou jsem zjistila

že už za pět týdnů budeme rozsvěcet první adventní svíčku

no a takhle to teda je


a tak si myslím

že už nastal ten správný čas  začít se pomalu tešit

a že já se teda už těším to je fakt


no a vy mějte krásný večer

a snad jsem vás tím mým dnešním vánočním počítáním moc nezaskočila


3 komentáře:

  1. Veru, pravda po vánočních dekoracích už koukám, ale čekají nás ještě nějáké oslavy, navíc ted jsme v karanteně a tak musíme jedno po druhém, takže já vánoce ještě radši neodpočítávám, ono to tak nějak přijde a vše se zvládne jako každý rok. Zatím i venku je pořád hezky a tak vánočně jen doma u časopisu a se svíčkou. A přesně jak píšeš je ted čas vydlabat dýně a viděla jsem i spoustu inspirací na halowenské pokrmy, tak to třeba jen tak na zpestření.
    Pěkný další týden. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Veru je to tak, taky jsem si včera večer říkala, že touto dobou za dva měsíce už budeme rozbalovat dárky a je fakt, že já už mám nějaké koupené. A už se moc těším na adventní čas a vánoční zdobení a svícení. Krásné pondělí.

    OdpovědětVymazat
  3. U nás už se vánoce občas taky skloňují a připomínají. Jak něco vidím, co by se hodilo třeba pro vnoučata, tak neváhám a je to doma. Do města se dostanu málo a tak to různě sháním už třeba v září. Ale taky se mi občas stane, že zapomenu dárek najít a dostane ho někdo až po vánocích. Stávalo se mi to nejvíc u mých dětí, že jsem zapomněla a dostaly to až po svátcích s velkým smíchem. Děti nemívaly velké dárky, ale mívaly jich vždycky dost aby měly radost, že toho mají hodně a pak to končilo, tak jak to končilo. Mám tento týden zase doma Tomáška, má rýmu a kašel a tak spolu hospodaříme, někdy je to boj. Dneska ani po obědě nespal, je to prostě kouzelník, jen se povaloval. Byly jsme v lese, u nás to dneska hodně fouká a tak kam jít jinam. Daly jsme spolu vyprat bílý prádlo, hlavně kapesníky a ručníky. Tím že byl velký vítr, teď už se to sklidnilo, tak všechno uschlo venku, tak jsem ráda. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)