úterý 26. října 2021

čínská pikantní kuřecí polěvka

my čínský jídla máme hodně rádi

ale díky poslední době jsme se je naučili vařit sami doma

nejinak tomu tak je i u té jejich  "červené" kuřecí polévky

tak dlouho jsme zkoušeli různé recepty

až jsme na to kápli

a od té doby si ji moc rádi vaříme

a vždycky se na ni těšíme


a teď si ji uvaříme pěkně spolu 


nejdřív si uvaříte 1 kuřecí prso

ke kterému přidáte 

3 bobkové listy

6 kuliček nového koření

6 kuliček pepře

2 celé oloupané cibule


po uvaření vyndáme maso a cibuli

a vývar scedíme přes jemný cedník


vývar dáme znovu vařit

a přidáme 

1/2 sáčku mražené zeleniny WOK

1 lžíci sladké chilli omáčky

1/2 lžičky uzené papriky

1 lžičku koření na čínu

3 lžíce cukru krupice

1 lžíci octa

1 lžíci vegety

 no a kdo má rád hodně pálivé může ještě přidat chilli papričku

a vše necháme povařit asi 15 minut



pak přidáme tu uvařenou cibuli

a na kousky natrhané maso

a máme hotovo



kdo chce může si do polévky přidat ještě čínské instantní nudle


my si je někdy dáváme 

a někdy zas ne 

tak třeba i vám se tenhle recept zalíbil

a polívku si podle něj zkusíte taky uvařit


a teď už mějte pohodový večer

a od zítra se vám zas budu ozývat z chaty

naši mají všechny papíry hotový

venku má být hezky

tak toho chceme ještě na pár dnů 

a asi už letos naposled využít


4 komentáře:

  1. Verunko, ráda vyzkouším přesně podle vás, vlastně jsem podle receptu ještě žádné čínskou nedělala,ale v restauraci mi chutná a obecně můžu mít v polívce velké kusy zeleniny.
    Mějte se fajn na chatičce. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ale mně se recept hodně líbí. Ten určitě využiju. Ode dneška tady mám oba naše povstalce. Tomášek už tolik nekýchá a nekašle, tak to je bezva a Martin má ode dneška podzimní prázdniny, tak budu za drába. Ale zatím to s nima docela vždycky šlo, tak to zvládneme zase. Bude procházka, dneska asi delší, kvůli Martinovi, aby se trochu víc provětral a Tomášek už taky víc ujde. Jenom nevím kdy uvařím, ale nějak to dopadne. Mám tady zbytek šťávy od kuřete, tak asi zapeču brambory, nebo těstoviny, to nechám na klukách s něčím od masa a zbytkama z lednice, polévka bude dneska nějaká zeleninová třeba s vejcem, to mají rádi a těstovinama nebo rýží. Zatím je venku tma, ale podle televize, by mohlo být dneska slušně, tak asi dojdu vyhrabat nahoru nějaké prádlo a snad to budu moct dát ven, aby to uschlo. Dcera jde dneska na magnetickou rezonanci, tak snad bude všechno aspoň trochu dobrý. Zlobí jí moc páteř a někdy je to na nic, že já stará mám páteř v lepším stavu než ona mladá. Hodně musím pomáhat, někdy je to na palici. No nenaříkám, jen se snažím na to moc nemyslet. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko s tímto receptem jsi mě udělala radost ,určitě si ji uvařím. Jinak čtu všechny Tvé članky,prohlížím krásné fotečky a těším se z toho,že jste zdraví a v pohodě i s Baruškou. Mějte se krásně :!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verunko,dobrých receptů není nikdy dost a ty vaše mám moc ráda zrovna včera jsem nakoupila zelí na ten váš salát budu dělat rovnou čtyři dávky.Makám na zahradě mám co dohánět.Hlásí pěkné počasí tak si to na chatě užijete.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)