středa 27. října 2021

přesně


takovouhle radost měla naše Baruška
když zjistila
že balíme na chatu
a že tady budeme i spát

pro ní je zahrada ráj
je tady svojí paní
běhá si kde potřebuje
občas zkontroluje jezírko
sem ten něco prohábne
a když už se jí venku nelíbí
tak přiběhne nahoru
spokoeně sebou práskne za kamna
a tak si chrupá

dneska navečer taky běhala venku
a protože nám tu za celý den ani na chvilku nevylezlo sluníčko
a bylo pod mrakem
tak k večeru jsme tu měli už jen pět stupňů a pofukovalo
tak Baruška dostala na ven kabátek
když se pak asi po dvaceti minutách přihnala ke kamnům
tak byla bez kabátku
mamina ho šla hledat 
ale nanašla
pak nás napadlo
že Baruš asi šmejdila pod molem
a tam ho asi záhadným způsobem svlíkla
množná se tam o něco zahákla
a z kabátku se pak vyvylíkla
no uvidíme zítra jestli tam tem kabátek bude


a vy mějte dobrou noc 
a já se vám zas zítra ozvu




7 komentářů:

  1. Veru tak nevím, jestli ten kabátek Baruška neztratila schválně, aby dostala nový model. Každá ženská občas potřebuje změnu šatníku. U nás už je třetí den krásně, ráno je mlha,ale v poledne klesne a vysvitne sluníčko. Kochám se pohledem na barevné stromy, než budou úplně bez listí. Krásné poledne.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,to se ani nedivím,že se Barušce na chatě líbí,snad jste kabátek našli.U nás je dnes ošklivě mlha a chladno ani jsem odpoledne nešla ven pletla jsem vnučce čepici a koukala na Nebe a dudy mám ráda staré filmy,ale ted jdu ven pejskove už čekají na procházku.Užívejte si chatičky.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, to je číslo ta vaše Baruš...u nás je také pořád krásně a nádherně zlatě, sice často fouká, tak ta nádhera bude asi brzo na zemi, ale nemůžu se toho nádhernýho podzimu letos nabažit.
    Pěkný zbytek svátečního dne a at je na chatičce u kamen prima nejen Barušce. Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím k vám, já jsem úplně zapomněla dneska napsat, tak to snad dohoním. Dopoledne jsem byla s malým na procházce a přinesly jsme si ještě několik větviček se šípkama, abych je použila do košíčku na hrob a ještě jsem dělala květník a tak jsem je tam taky použila. Letos jsem dělala všechnu výzdobu s živých květů a větviček, moc jsem spokojená, je to hezký. Všechno jsem našla na zahrádce a v přírodě. Baruška je asi nějaký kouzelník, když ztratí kabátek, ale on se určitě najde. Dneska bylo docela pěkně, jen ta mlha co u nás straší vždycky skoro do poledne, mě nebaví, lepší už to asi nebude. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Veru.
    Děkuju za krásné fotky,a teda Baruška mě tak krásně rozesmála se ztracenýn kabátkem,a ještě se zamrzlým rybníčke.. :-)..tak jí také děkuju.
    Jo máte to tam fajn,světýlka,i šmodrchání hezké.
    Mějte se tam pěkně a hezké dny,tady včera i dnes mlha až do oběda,a asi zase bude.
    Mávám všem.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  6. Verunka,Baruška je divoška.
    Tady celý den byla blankytná obloha,ale teplo moc nebylo(a asi už ani nebude).
    Přeji Tobě i rodičům krásný víkend ☺

    OdpovědětVymazat
  7. moc moc vám všem děkuju a kabátek jsme oprvadu našli vzorně zahrabaný pod molem

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)