čtvrtek 28. října 2021

tak jsem se



 už pustila do vánočního šmodrchání vloček
zatím jsem udělala jednu velkou
tu chce mamina sem na chatu do okna


a pak do spousty těch malých
ty rády s maminou dáváme na dárky 
třeba pro paní zubařku a podobně

/ tady jsou ještě tak jak mi odpadly od háčku/


no a já 
já už mám dárků nakoupených docela dost
začala jsem s tím dřív jak vloni
protože se bojím
aby mi zas nezavřeli krámy

a když nezavřou
tak vím
že když už toho je zas tolik /covidu/
tak do krámů ani zbytečně chodit nebudem
zdraví a život nám jsou přednější

jediné co plánujeme na příští týden
je cesta do Dvora Králové nad Labem
pro další vánoční foukané ozdoby

a dárky plánuju a vybírám moc ráda
i když někdy mi to dá pěkně zabrat
ale pak mám velkou radost
když vidím že jsem se trefila 
a dárek ode mne potěšil



no a my dneska 
/ ze čtvrtka na pátek /
spíme naposled na chatě

je nám to líto
nějak strašně moc  to od jara uteklo

jasně stále sem budem na odpoledne jezdit
to jo
ale spát tu zas budeme až příští rok

no a vy mějte dobrou noc
a zítra zas ahojda



3 komentáře:

  1. Veru, všem dobré ráno po poslední letošní noci na chatičce, ale zase je na co se těšit, nejdřív samozřejmě na vánoce, celý advent, Mikuláše...a postupně i jara se zas dočkáme. Kdovíjaká ta zima letos bude, když se počasí vrátilo malinko k normálu. Zase se kochám sluníčkem ozářenými stromy a přeju krásný podzimní den. Aťka
    Jo a v chystání na vánoce máš docela náskok, zdá se mi.
    A jestli ona Baruška nechtěla nechat ten kabátek tak nějak přirozeně vyprat.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak vidíš, Baruška uklízí i svoje kabátky, to je šikula. Úplně jí vidím, jak to čumáčkem zahrabává. U nás bylo dneska zase docela pěkně, až na to povětří. Dala jsem prát velkou deku a uschla, tak jsem ráda. S Tomáškem jsme byly na delší procházce a tak jsem myslela, že bude utahaný a bude po obědě spát jako dudek a ono nic, tak nevím, co na něho platí nejvíc, aby usnul. Zatím spal jen jednou asi má strach, že by mu něco uteklo. Šmodrchání ti jde od ruky a je to pěkný. Já bych ještě ráda přesadila do zimy jeden keř, tak snad přes neděli to dotáhnu do zdárného konce, s tím prckem to moc nejde a večer je hned tma a taky už si ráda sednu, on dá zabrat, ale je milej. Dneska by měla být vidět severní záře, nebo zítra, tak jestli jste sovy a chodíte spát později, tak se podívejte. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Veru, vločky máš hezky ušmodrchané, ty prostě k Vánocům patří. Já už mám taky dárky některé koupené a některé teprve vyhlídnuté a už se těším, až je budu balit. Dívala jsem se na počasí a krásně a teplo (až moc) má být do neděle a pak se ochladí. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)