sobota 30. října 2021

někdy stačí málo

nejinak tomu nebylo ani při mém posledním tvoření na chatě

máme hodně vlašských ořechů

a tak jsme po večer po chvilkách na chatě loupali

no a my s taťko i spokojeně ujídali

takže i když skořápek jsme vždycky měli v hodně

tak v misce vyloupaných ořechů přibývalo opravdu jen pomalu


no a co se skořápkama

moc jsem toho na chatě na tohle tvoření neměla

vyštrachala jsem kousek slabé krajky

a tak bylo jasno

provázek na chatě máme

tavnou pistoli taky

a tak bylo za chvíli hotovo

vločky jsem po  večerech  taky šmodrchala

a tak mohly vzniknou tyhle fotky








 a tvořím dál


a vy mějte moc hezký večer

a zítra užívejte asi poslední hezký a teplý den



5 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,hezká inspirace jsi šikula ořechy budu louskat příští týden,abych byla připravená na pečení.Přeji hezký večer při stardens.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, sluníčkové dny, to jo, ale ten vítr, to je síla.
    Zdobení máš moc pěkné, ta krajka na ořechách vypadá skoro taky jako háčkovaná, a těhle vloček mám naháčkováno asi 50, moc pěkně a tak po paměti se dělají, když se ti nechce zrovna nad něčím moc přemýšlet, jinak já dodělávám ten šátek z fcb projektu, to byla fakt výzva,ale naučila jsem se na něm spoustu nového, na nejdelší straně bude mít dobře přes 1,5m a střídá se na něm více pro mě nových a poměrně složitých vzorů, a dělám ho s duhového klubíčka, ty jsem si také ted docela oblíbila.
    Pěknou neděli vám všem, vždycky když takhle fučí vzpomenu si na pohádku Co poudala bába Futeř, je pěkná a myslím je tam z toho vašeho podkerkonoší. pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Veru okraječkované ořechy vypadají moc hezky, ty jsi na to šmodrchání moc šikovná. Včera hodně fučelo a dneska půjdu na hřbitov se podívat, jaké vítr napáchal škody na hrobě. Dušičky mám ráda, líbí se mi jak hřbitov září světýlkama a pak už jenom skok a je tu advent. Přeju krásnou a pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak a můj příspěvek je někde v éteru. tak napíšu až odpoledne. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Takový dlouhý román jsem napsala a není po něm ani písmenko, možná, že jsem špatně něco smačkla, nevím. Tvoje šmodrchání je moc pěkný, jsi šikulka. Dneska jsme byly s dcerou v Globusu, zase se mi podařilo koupit 2 menší dárky, tak mě to docela úspěšně přibývá, jen pro mladýho mám jen měkouše a nic mi nenapadá. Třeba se zadaří. Tak jsem chtěla dneska přesazovat 1 keř, ještě by to šlo, ale nějak jsem se k tomu nemohla donutit, tak jsem jen vytahala nějakou trávu co narostla ve skleníku a keř musí počkat. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)