neděle 31. října 2021

dneska naposled

 jsem si na zahradě fotila

naše drobné fialové chryzantémky

ještě předtím než co začne zítra pršet

jsme je s maminou ostříhaly

mám je hodně ráda

jsou to vděčné podzimní kytičky

které když je ještě hezké počasí 

umí přilákat spoustu včeliček a motýlů

a navíc jako bonus

ve váze vypadají taky moc hezky

ty naše dnešní co jsme stříhaly

už byly většinou povadlé 

a nebo už odkvetlé








no a áááách

ode dneška za 4 týdny už nám bude doma hořet první adventní svíčka

mám pocit že to je sotva pár týdnů

kdy jsem se vloni těšila na advent

a najednou už se těším na ten letošní

a ten rok mezitím jako by ani nebyl

a to jsme toho doma a na chatě tolik stihli a užili si


tak a vy mějte krásný a pohodový

dneska už díky změně času už i brzo potemnělý večer



3 komentáře:

  1. To je hezká kytička, my jí máme taky, ale jinou barvu, takovou červenohnědou. Zatím je docela hezká a tak když svítí sluníčko, tak je opravdu taky plná různých hmyzáčků. Nejvíc tam bývá motýlů, pavích oček a ploštěnky a včelky, tam taky bývají. Dnešek byl takový zatím zvláštní, tím pošoupnutím hodin, zítra už to bude trošku zajetý. Večer je taky moc brzy tma, než si zase zvykneme. Když jsem šla zatáhnout žaluzie, tak koukám na hodiny a říkám, to není možný, než mě došlo, že to tak už bude a ne jinak. U nás se stalo hrozný neštěstí na lanovce na Ještědu, ale to jste určitě viděli v televizi, mám z toho husí kůži.
    Zítra by mělo začít pršet, snad to nebude konec hezkých dnů. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,máme taky tyto kytičky barvu jak máte vy i co má Věrka.Dneska u nás bylo nádherně,když jsem hrabala listí byla jsem jen v triku,ale pak se rychle ochladilo.Ještě chci zasadit česnek a zahrada je připravená na zimu a advent je fakt za dveřma.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, máme tyhle kytičky takové tmavě fialové, spousta včeliček ještě poslední dny lítalo a sháněly co se dalo, tak jen aby se až přijde čas včas uložili, jako u broučků...
    My byli lanovkou na Ještědu v létě s vnučkou, a vůbec hodně jsme se s ní i s našimi malými dětmi najezdili.
    Pěkný první listopadový týden vám všem. Aťka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)