úterý 8. června 2021

úterý







 dnes byl den jak malovaný
sluníčko svítilo a hřálo
zahradu máme posekanou
mamina ještě večer vyplela skleník
a objevila první malinkatý rajčátka a okurky
/ to bylo radosti - konečně už rostou/
Baruška se asi pětkrát koupala v jezírku
pak se vyvalila na lehátko
posilnila tvarohem
/ ten má moc ráda/
a vydala se znova na lov ryb
ale naštěstí jsou rychlejší a mazanější jak ona
/ jestli ono to nebude tím že jsou ve vodě jak doma/
a tak dnes opět řádnou nechytla
a tak holt k večeři měla vařený kuřecí
/ i když to ona má taky moc ráda/
mamina ještě ráno zaběhla do města
a k mému velkému jásotu mi donesla z galanterie něco 
po čem mé srdíčko už dlouho prahlo
/jen mě nenapadlo, že by to u nás v galanterii mohli taky mít/
zítra vám to ukážu

a taky vám už budu moc ukázat
jak započaly práce na mém pokojíčku
sama jsem na to hodně zvědavá

a to je asi tak ode mne všechno
mějte dobrou noc
já už taky jdu na kutě
a zítra zas ahojda


4 komentáře:

  1. Veru i já jdu konečně na kutě, v létě člověk tak nespěchá, v zimě se mnohem dříve pozamyká a ne nadarmo se říká za dlouhých zimních večerů....ale ted se radujme z dlouhých letních a nejlepší je, je naplno užívat, pokochala jsem se nádhernými fotkami a přeju dobrou noc nebo dobré ráno:)

    OdpovědětVymazat
  2. Už se zvědavá,co ti maminka koupila!To budeš zase šmodrchat!Obdivuji práci rodičů.Jsou moc pracovití.
    Přeji krásný den(tady je od rána pořádný slejvák) ☺

    OdpovědětVymazat
  3. U nás ani nekáplo a je celý den moc krásně. Byla jsem u doktora, aby mě změřil tlak, a zdá se, že by se mohl uklidnit. Sice to ještě není ono, ale snad se do příštího týdne vylepší, to mám zase přijít na kontrolu. Jak já nerada chodím po doktorech, to mám celý den zabitý. jsem taky zvědavá na tvoje něco nového, po čem jsi už dlouho prahla, ale to bude určitě zase nějaká ruční práce. Ty jsi šikulka. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. hodně moc vám všem děkuju za napsání, moc si toho vážím a Věrko tobě přeju hodně moc zdravíčka ♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)