pondělí 7. června 2021

den nula

 a je to tady

a já se dočkala

když mi vloni na podzim mamina s taťkou poprvé řekli

že budeme letos předělávat pokojíček

tak jsem na ně koukala jak tele na vrata

pak mi to nějak po čase došlo

a já se pomalu s tou myšlenkou začala sžívat

ale že to bude až takhle zásadně jsem fakt netušila

dnešek jsem nazvala dnem nula

vše je připraveno tak jak má být

a my zítra po obědě se stěhujeme na dva týdny na chatu


a pokojíček

tak ten je teďka právě takovýhle

čtyři holé zdi

a nic víc



a výsledek 

tak to bude šedo bílý pokojíček s růžovýma doplňkama

dvě zdi budou bíle namalované

a na dvou zdech budou šedé tapety s malýma bílýma puntíkama

nábytek bude bílý

a doplňky budou šedé a růžové

a víc už nepovím

to vám budu postupně ukazovat

tak jak to bude hotové přibývat


a dneska nám zbyl i čas strávit podvečer na zahradě

mamina vzala sebou večeři

a my jsme tak už v poklidu mohli jen tak sedět na verandě a povídat si

a když naši to dlouho nevydr9želi

zítra mají v plánu sekat

a tak si aspoň kousek už dneska posekali

a na takovouhle večeři nás pak mamina svolávala

/a pomazánka byla česneková/



a já jsem si pak ještě srovnala filcy

a už se těším

až z nich zas po večerech na verandě budu něco šít


tak a vy mějte prima večer

a zítra zas ahojda






5 komentářů:

  1. Very, těším se až ukážeš svůj nový pokojíček. Tu večeři bych si s chutí dala, mňam :-) Zdravíme vás všechny z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Veru tak to bude opravdu změna, šedá je in, i když já ji doma nemám, líbí se mi , a s ružovou a bílou to je pěkná kombinace, taky se těším jak budeš postupně odtajnovat i na další šmodrchání,
    po nějáké době jsem mrkla na čápi, no ty teda povyrostli.
    Mějte se na chatičce fajn, počasí asi přát bude. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak se zase musím ozvat, nějak lítám po doktorech a vůbec se mi to nelíbí. Zítra jdu zase, nějak mě zlobí tlak a jsem jako ožralá a tak zkouším nové léky, snad se to brzy usadí. Už se těším, až nám ukážeš své nové království a moc ti to přeju. Taky dost často máme venku nějakou baštu, to hned lépe chutná. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Veru to bude úplně fungl nový pokojíček, ale změna je život a já už jsem tuze zvědavá, šedá v kombinaci s růžovou bude vypadat hezky, mám dojem, že růžová je teď in. Večeře vypadá hezky a dietně. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  5. moc vám děkuju za napsání a nebojte, určitě vám budu ukazovat jak se v pokojíčku pracuje

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)