sobota 5. června 2021

růžové šmodrchání ze šnůry

 tak jak už jsem psala

tak tohle šmodrchání pro mě bylo úplně nové

a i když začátky než jsem přišla jak na to nebyly jednoduché

tak s postupem času mě hodně bavilo

a určitě není poslední

a hned v pondělí se vydám na nákup do galanterie

a ty dva týdny co budeme na chatě 

v něm budu určitě pokračovat

a co se týká košíčku

tak mi pořád moc nejde propočítat kolik oček mám udělat v rozích

a tak až si budu kupovat další překližku na dno

tak si zcel jistě koupím oválnou nebo kulatou

a tady je můj první jakž takž hotový košíček

/ ten první bílá jsem právě kulem těm rohům vypárala

ale já ho určitě taky dokončím a přijdu na to jak na to těch rohách/




a protože z kluba mi zbylo ještě hodně

tak během chvilky jsem ještě ušmodrchala dečku




a by nebylo jen u růžové

tak jsem k ní ještě přidělala i bílou



a tady jsou obě pěkně pospolu



a na dozdobení jsem použila verbeny
mamina si jich letos koupila poměrně hodně
a i mně se moc líbí



a vy mějte krásný večer
a v další tvoření budeme teď víc pokračovat
jak jsem vyklízela skříně 
tak jsem tam totiž našla pár nedodělaných kostlivců
a tak jsem se rozhodla
že je teď na chatě všehny dodělám


6 komentářů:

  1. Veru máš to moc krásně ušmodrchané a hezký naaranžované, to by mohlo jít přímo do nějakého časopisu pro tvořivé. Přeju pohodový večer a ať se daří další šmodrchání.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško děkuju a měj tak moc pohodový večer

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, zrovna jsem ti o kostlivcích ale spíše o těch na párání ještě odpovídala v minulém příspěvku. Košíček mě překvapil, takhle rohový by mě nenapadl, máš ho udělaný krásně, i barevně sladěný, si šikula a vlastně si psala že se mamině do kuchyně pomalu vloudila růžová. Mě špagáty zatím zahálejí, ted jedu duhový klubka , to je taky nakažlivý.
    Pěknou neděli . Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Very, pěkné šmodrchání. Mějte krásný víkend. Zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,Verunko,me se ten kosicek taky moc libi,s rohama nebo pridavanim,mivam take potize,ale Ty na vsechno nakonec prijdes.
    Uz se moc tesim az nam ukazes svuj novy pokojicek !!!Ale to si jeste pockama,ja vim.
    Pocasi se pokazilo,bouri,prsi.
    Mejte vsichni krasne pohodove dny !!!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc moc vám všem děkuju a dneska jsem už zas šmodrchala ze šňůry - dnes poprvvé ze šedivé a tak si to taky brzo ukážeme, nebojte,
    mějte moc krásný večer

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)