pátek 4. června 2021

na skok

tak a je to 

v pokojíčku mám už jen matraci na spaní

a to je všechno

vlastně ten prázdný pokoj se mnou sdílí jak Ferdové tak i Pepíci 

ani internet už tam nemám

a takhle to bude až do úterý do oběda něž co pojedeme na chatu

takže naši do úterý musejí udělat všechny výplaty

a mamina všechna měsíční dépéháčka

a pak můžeme jet

při tom všem ještě stíhají pracovat i na zahradě

 a tak máme nový pařeniště

který mamka s taťkou celý vyrobili

teda hlavně vyráběla mamina 

a taťka ji radil jak má postupovat

no a dopadlo to na jedničku

a už se nám v něm usadily nakládačky


a Baruška den co den několikráte si skočí do jezírka

ale naštěstí už se jí žádnou rybku nepodařilo vylovit


a já šmodrchám

to bílé jsem celé vypárala

nějak mi to neštimulovalo

a já když nejsem se svým dílem spokojená

tak to raději celé předělám

a tak se i stalo s tím bílým košíčkem


a to je ode mne tak nahonem všechno

píšu z mobilu

a to mě zrovínka moc nejde

no a vy mějte moc hezký večer

a kousek z našeho " lesa " na zahradě


a Baruška už by se nejraději koupala i v bazénu
a podle předpovědi počasí to vypadá tak
že se po neděli dočká


no a o měsíc dýl jak vloni nám teprve začíná kvést horní rododendron



P.S.

a je škoda

že nám ten hokej nedopadl dobře

a naši jedou zas domů bez medaile



3 komentáře:

  1. Máš pravdu Veru jsou a budou krásné dny, na chatičce to máte utulné, tak pěkný víkend a tomu párání se nedivím, taky to tak mám, vidím každou chybku, i tu která tam možná ani není.
    Pěknou sobotu. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, jé tak to jsem ráda, že nepárám sama, já někdy párám i docela dost, někdy jsem víc páralka jak šmodrchalka, mějt doma hezký večer a ahojda

      Vymazat
    2. Veru zrovna dneska sedylko svetýrku háčkovaného odvrchu, někdo by tam špatně spočítaný zbytek zašil a já prostě párám, a víš co, když mám nějáké staré nedodělané šmorchání a už vím že na něm nechci pokračovat tak ho dávám párat naší malé, to jí baví a trpělivě páře a motá :)

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)