středa 9. června 2021

den první

tak původně jsem myslela 

že dneska budu psát o šmordchání

a že psaní o pokojíčku dneska vynechám 

že nebudr o čem zatím psát

ó jak jsem se mýlila

když jsme večer jeli domů nakrmit rybičky

tak jsme koukali všichni tři

v pokojíčku začali dělat od dnešního rána

a já už mám hotovou novou elektriku

a strop ze sádrokartonu




no byli jsme úplně překvapeni

kolik toho dneska stihli


a pak jsme ještě jeli na procházku na naše milované pastviny

a protože kravičky se tady na ty louky dojdou  až na podzim

tak dneska byste ani neřekli

že ty louky jsou právě pastviny





no  a k obědu jsme měli kuřecí polívku s vrtulkama

a játra na cibulce s rýží



a to je tak ode mne dneska vše

mějte se všichni moc hezky

a zítra zas ahojda

to už za budeme šmordchat



4 komentáře:

  1. Veru, jeee ten talíř s tou žábou používá po nás ted naše malá, už z něj baští třetí generace, a jak jí u nás všechno chutná, na šmodrchání se těším, je dobře že to doma odsejpá, děláme si hodně sami, a to jde pomaleji,Pěkný den, Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aťko, moc ti děkuju, že jsi mi napsala, jsi moc hodná, někdy mě i mrzí, že když ke mně chodí tak moc lídí číst a skoro nikdo mi nepíše, to pak ani nemám chuť psát dál, ještě jednou ti moc moc děkuju♥♥♥

      Vymazat
    2. Veru, věřím ti to, zvláště ted v té izolované době, je pravda že jsem dřív také chodila číst více blogů a všude nepsala, ted už přečtu jiné jen vyjímečně, většinou když něco hledám, návod , recept, ráda kouknu Na kopeček na IG , ale tvuj se mi nepodařilo vypátrat.
      Měj pěkný den a piš si pro radost svoji , nás i těch co ti nepíší, určitě jim tvé psaní taky něco přináší, je fajn k vám nakouknout. pa Aťka

      Vymazat
    3. Aťko, já mám telefon dole a teď o půlnoci tam nepolezu a svoji adresu na IG si nepamatuju přesně a tak ti ji zítra ještě napíšu a děkuju a měj dobrou noc

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)