čtvrtek 10. června 2021

šedé háčkování

abych řekla pravdu

tak mě tohle šmodrchání hodně baví a moc mě chytlo

sice z toho trochu bolej ruce

a jak už jsem i psala

tak ta první řada je hodně náročná

ale pak už to je pohoda

už jsem přišla i na to 

jak háčkovat na kruhovou podložku

aby se mi to nekroutilo

a tak teď šmodrchám jak ďas

no a k mojí velké radosti mi mamina tuhle koupila 

malinkaté ceduličky hand made

a to si myslím

že je pak i ta pomyslná třešnička na dortu






 no a v pokojíčku se to zas pěkně posunulo

už mám obloženou sádrokartonem i tu zeď

vše je zaspárované

a zítra už bude pan zedník brousit a poprvé malovat


a dneska jsme poprvé ozkoušeli na chatě novou troubu

dostali jsme s taťkou chuť na šneky

a tak nám je mamina upekla


a protože už je skoro půlnoc

tak to je dneska ode mne vše

mějte dobrou noc 

a moc hezký pátek

u nás dneska po obědě byla bouřka a docela hodně pršelo

tak jsme měli zalito a nemuseli jsme venku zalévat

no a k večeru se zas obloha úplně vyjasnila a bylo hezky



8 komentářů:

  1. Ahoj Veru, ty nejen že šmodrcháš jak ďas, ale taky tak rychle vkládáš příspěvky, chvilku jsem tu nebyla a už jsou tu hned tři, tak to jsem si početla a přiznám se, že jsem hodně zvědavá na ten pokojíček. Když v noci proprší a přes den je hezky, tak to je značka ideál, tak by to mohlo být pořád. Zítra se chystám na výlet na Hostýn, tak potřebuju, aby bylo hezky. Krásný slunečný pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, moc děkuju za napsání a přeju Ti ať se Ti výlet vydaří a máš hezkou sobotu

      Vymazat
  2. Ahoj Verunko,to Tvoje hackovani se me moc libi,jsi sikulka.Uz se tesim na pokojicek pro mladou damu,ha !
    Tak se mejte na chate a zahrade moc pekne a Ahojjjj !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babi Zdeni ahoj, děkuju,že jsi mi napsala a já nejsem žádná dáma, já jsme obyčejná holka a někdy i takové třeštiprdlo , měj s taky moc hezky a ahojda

      Vymazat
  3. Veru u vás je to jak v stolečku prostři se, jen si pomyslíte a máte na stole...
    šmodrchání máš super, cedulky mám taky nakoupené, ale ještě jsem je na nic nepoužila, ale přesně jak píšeš, jsou takovým dopentlením, taky se mi na výrobcích líbí.
    mějte pěkné páteční odpoledne, u nás doznívá bouřka ted. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, děkuju za všechno a přeju vám domů moc hezký víkend

      Vymazat
  4. Milá Verunko?
    budeš mít krásný pokojíček.Jsem zvědavá na konečnou podobu.
    Moc krásný háčkovaný košíček i dečka.Jsi šikovná.
    Mějte se všichni moc krásně...
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo ahoj,já jsem taky zvědavá na pokojíček, zatím ho mám jen na papíru nakreslený a už se nemůžu dočkat, moc děkuju za napsání a měj se taky moc fajn

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)