pátek 11. června 2021

houby s octem



 jsme měli dneska k obědu
no fakt
však koukejte


ale neměli jsme jen ty houby
měli jsme krupicovou polívku s vajíčkem
a sekanou s bramborama 
no a ty houby jsme měli právě k tý sekaný

a dneska byl u nás takový akorát den
akorát teplo
nefoukalo
chvíli po obědě a pak i navečer  trochu sprchlo
a tak jsme trávili celý den venku
a pořád jsme něco kutili
mamina s taťkou natřeli pergolu a malý plůtky
pak mamina plela v " lese"
a my s taťkou jsme zpevňovali houpačku
napouštěla jsem sud ve skleníku
a mamina pak objevila mezi listama první letošní okurky
a byly už tak velký
že jednu už utrhla a my ji měli k večeři

a doma v pokojíčku
už mám všechno vytmeleno  a zabroušeno
a teď už chybí jenom ten sádrokarton a ještě dvě zdi vymalovat 
a pan zedník bude mít hotovo
pak mamina s taťkou vytapetují ty dvě zdi šedou tapetou
a bude hotovo
teda ještě nebude 
ještě musí přijet nový nábytek
pak nám ho přijede pán smontovat
protože to by mamina sama nezvládla
a taťkovi to s tou jeho rukou nejde
no a pak už to bude






a vy mějte moc hezkou sobotu
 a zítra zas ahojda





4 komentáře:

  1. Veru, já už mám tak strašně dlouho chut na sekanou,
    a doma vám to pěkně frčí,
    my užili s malou po dlouhatánské době divadýlko, už se nemohla dočkat,
    pěkný sobotní večer. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Veru,teď jsem přemýšlela, kde má Baruška vlastně hlavu, ale našla jsem ji, tak jsem si oddychla. U nás před chvilkou lilo jako z konve, tak to zas všechno rychle poroste. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, koukala jsem na IG jak sis taky hezky užila výlet a to je moc faj,u nás dneska pršelo hnedle několikrát a i parkrát bouřilo, měj dobrou noc a ahojda

      Vymazat
  3. Aťko ahoj, jé tak to je prima, že jste byli na pohádce v divadle, mějte taky dobriu noc a zítra ahojda

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)