neděle 21. března 2021

špagetová omeleta


 je to opět taková rychlovka ať k obědu či k večeři

nám protože zbyly špagety od oběda

tak jsme to zkusili jako ochutnávku k večeři

a určitě to budeme dělat dál

říkala mamina

že až budeme zas spát na chatě

tak že to tam bude v létě prima lehký oběd

a s rajčatovým salátem to nebude mít chybu


a příprava 

tak ta je úplně jednoduchá


na pánvičku si dáte kousek másla 

na to pokrájíte trochu šunky

a chvilku ne naplno 

/aby se vám nespálilo máslo/

opékáte

tak přidáte uvařené špagety

na ně dáte kousky cihly

a vše zalijete rozkvedlanýma vajíčkama s trochu vegety

/ my jsme dali 3 vajíčka aby se to pěkně spojilo a nerozpadalo se to /

po chvíli otočíte na druhou stranu

necháte chvíli opékat 

no a je hotovo


tak kdo máte chuť určitě ozkoušejte
je to takové lehké chutné jídlo

a vy mějte moc hezký už jarní večer
/ i když u nás ještě pořád chumelí/
a zítra zas ahojda



8 komentářů:

  1. Veru, poslední dobou dělám podobně na pánvi šunkafleky, nemáme rádi vysušené z trouby, takže uplně podobně , jen neobracím, ale nechám dojít pěkně pod pokličkou.
    Dnes teda bylo zvláště škaredý počasí, tak snad už se fakt tento týden dočkáme lepšího.
    Prima další dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, tak to musí být taky dobrota, u nás už dneska bylo sluníčko a tak to bylo prima, mějte doma moc hezký večer a ahojda

      Vymazat
  2. Výborný nápad. Já dělám bramborovou omeletu s vajíčkama, ale špagety jsem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak špagety jsem ještě jako zbytkové jídlo nedělala, ale to je tím, že je málokdy vařím. Jinak zbytková jídla jsou fajn a ještě se uklidí i v ledničce a je to rychlý. Víš co já jsem si udělala včera k večeři, to bys neuhodla, je to sladké a je to krupicová kaše a docela jsem si i pochutnala, to by jeden neřek, já a sladké. U nás zatím kouká sluníčko, ale uvidíme, jak bude přes den. Sněhu máme zatím všude dost, tak snad už na velikonoce bude holo a i bez bláta. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, na krupicovou kaši by k tobě moc rád zašel taťka , já ji moc nemusím, ale taťka taky jednou za čas má na ní chuť, měj se moc hezky a ahojda

      Vymazat
  4. Ahoj veru.
    Krásné fotky,a moc se mi líbí ten dřevěný ptáček,a ty nádherné fotky sněženek.. :-) ty já prostě miluju...
    Prostě sice jaro podle kalendáře,ale fakt zima...
    mějte se všichni fajn u dobrůtek i jinak,a pozdrav všem.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi Olomoucká ahoj, moc děkuju za napsání a přeju moc hezké dny

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)