sobota 20. března 2021

pod

 sněhem jsem vám dneska dopoledne vyfotila sněženky

které nám rostou pod oknem

a to ještě mají to štěstí 

že rostou na místě

kde pod nima vedou trubky parovodu 

a to jejich místečko je pěkně vyhřívaný






ani na procházce to nebyla jiná

vlastně byla

tam bylo ještě víc sněhu

a sníh byl ještě lehký a nadýchaný

a tak tam fičelo víc jak u nás dole ve městě




a když jsme pak dojeli domů
tak jsme mlsali
mamina nám po dlouhé době
kdy jsme na ně úplně zapomněli
upekla míša řezy 


a pak nás šidila vůněma co se linuly z kuchyně
zítra máme hamburskou pěčeni
 a já se mlsně olizovala už ve chvíli 
kdy to mamině z kuchyně začalo náramně vonět


a naše Baruška
tak ta moc ráda loví každý sluneční paprsek 
co nám dosvítí do obýváku
a jen co vyleze sluníčko 
tak nechá všech hraček
/ a že si hraje moc ráda/
 a už se opaluje 


a to je ode mne dneska vše
mějte moc moc hezký večer
u nás to bude Vilo a jeho V sedmém nebi

jo a mám pro vás zas další prímový recept 

8 komentářů:

  1. Veru, sluníčko je vždycky super, to i Baruška ví:)
    Vím že sníh na první jarní den jste asi moc rádi neviděli, ale zase na těch fotkách vypadá báječně, tady je klouzavý bláto, jsou ho plný boty.
    Míša řezy zbožňuju, je to taky taková moje jistota když si chci dát někde něco ke kafíčku, stopro v nich nejsou ořechy, které nesmím, a navíc jsou výborné , v kavárně i doma:) a z toho pekáčku cítím vůni až tady.
    My nachystali ražničí a smažila jsem dnes tvarohové kobližky.
    Pěknou neděli . Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,krásné fotky sněženek,Barušky i pečeně u nás budou zítra kuřecí rarášci už jsou naložené v lednici Pepíkům k svátku jsem upekla harlekýn a ke snídani bochánek.Když jsem dneska procházela zahradu tam kam může sluníčko kvetou sněženky začínají narcisky a vykvetl i jeden krokus.Náš Roneček taky miluje sluníčko.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, děkuju , tak my ještě pořád máme všude sníh a po kytičkách ani vidu, mějte doma moc hezký večer a ahojda

      Vymazat
  3. U nás do rána opět nachumelilo a zatím ještě pořád padá. Na nový receptík se těším, třeba ho nebudu znát a to jsem nejraději a hnedka pak zkouším. Míša řezy taky můžu, ale u mně jen kousek, tak zase zbyde víc na ostatní a ti se nezlobí. Naši nejsou doma, jeli k druhé babičce a dědovi, tak je v baráku nezvyklý klid a žádný dupot. Dneska mám od včera zbytky, jen polévku si asi musím nějakou vymyslet, nebo jí nebudu mít a svět se nezboří. Aťce děkuji za tip na tvarohové koblížky, ty nedají žádnou práci a budou brzy a jsou docela dobrý, kluci si dají po obědě taky. U vás je dneska taky dobrota, hamburskou mám ráda. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, moc děkuju za prima psaní a přeju krásný večer

      Vymazat
  4. Ještě jsem zapomněla, tvůj taťka má asi dneska svátek, tak všechno nejlepší, hlavně hodně zdraví a spokojenosti. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)