středa 17. března 2021

se na mě nebudou snad zlobit


když je sem dám

 kdo 

no přeci Ferda a Ferda

už si zvykli na můj foťák 

nebojí se ho a nechají se v pohodě fotit

dokonce jsou to už i takoví machři

že se mi snaží o fanouše okusovat

no a nejraději je fotím u sebe v posteli

tam nám to jde spolu nejlíp



brácho kde jsi 

ty nevíš že se fotíme

honem ke mně


jéžiš to je doba než nás vyfotí

si udělám trochu pododlí


tak prý jsem byl dobrý 
tak jsem dostal za odměnu nějakou tu mňamku



hele brácho počkej
hned jsem u tebe
docela mě to focení chytlo
tak ještě najkou tu pózu udělám





kde jsi se flákal
už mě to tu samotného nebavilo



no vidíš jak nám to spolu jde 


já teda nevím jak ty
ale já už jsem z toho celej ospalej
vlezeme si do tunelu co máme na hraní
 budeme dělat že tu nejsme
třeba nás Verunka neuvidí


takže Ferdíci to pro dnešek už zabalili
a já vám přeju moc hezký večer
a ahojda





5 komentářů:

  1. Veru, dlouho si nám Ferdy neukazovala, za to ted častěji, a myslím že fotit takové čiperky není jen tak,je to skoro jako s kočičkama u Libušky, jak si ty zvířátka žijí svým příběhem, a my si můžeme jen domýšlet co si zrovna myslí. Ale u vás jsou určitě všechna spokojená:)
    Fajn dny , i přesto že se zima stále ještě snaží...Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veruno,to jsou krásné fotky Ferdů,kdyby to viděla naše malá už by nás přemlouvala,že je taky chce.U nás dneska poletoval sníh a chvílema byla i pěkná vánice.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. No teda Ferda a Ferda krásně pózují, je vidět, že si to užívají. Veru přeju tobě i Ferdům pohodový večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Very, hezky ti tu na blogu Ferdáčci úřadují. Jsou krásně chluptí a umí pózovat. Taky jsme kdysi takové měli, když byly děti malé, pak jsme je měli u králíků v kralíkárně. Tam se jim líbilo, měli velikou společnost a v létě udělaný výběh na zahradě. Baruška má príma kámoše. Všechny je hladím a vás zdravím z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou Ferda a Ferda, nebo kuliferda, jsou spokojení. Veru u nás se počasí krásně vylepšilo, to je hnedka lepší nálada a kor, když už mám dneska za sebou zubaře, no to vůbec je paráda. Vyplomboval mě 2 staré plomby a udělal nové, ještě si musím napsat kdy mám zase přijít se mu ukázat, jinak na to zase zapomenu a půjdu až někdy a to on nemá rád. Když jsme přijely, byla se mnou dcera s malým, velký měl hodinu na netu, tak jsem dodělala polévku, měla jsem tady vývar, tak jen zeleninu a těstoviny a pak jsem nastrouhala pár brambor, udělala jsem halušky, zelí jsem měla zbytek ve špajzu a k tomu trošku smažený cibulky a osmaženou anglickou a byl oběd raz dva a moc jsme si všichni pochutnali. U nás je dneska moc pěkně, tak asi vyrazím trošku ven, je tam sice chladno, ale svítí docela i sluníčko. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)