čtvrtek 18. března 2021

dneska ráno

 jsme se probudili do krásného lednového rána

venku svítilo sluníčko

mrzlo

a nově napadlý sníh se krásně třpytil

no úplná pohádka

jen kdyby už nebyla druhá půlka března


to jsme ale ještě netušili

že až budem na procházce

tak na tu ranní idylku budeme ještě v dobrém vzpomínat

když jsme se totiž vraceli k autu

tak se najednou úplně do černa zátáhlo

a začalo chumelit tak hustě

že nebylo na krok vidět


a tak se stalo

že poté co před polednem ten sníh z noci a rána roztál

tak odpoledne nám napadnul nový a ten drží až doteď

ale snad konec zimy už je v dohledu

a aspoň náznak jaru už je příští týden v dohledu

a tak zatímco nám už se doma objevují velikonoční dekorace

a slepička už nám na poličce sedí na vajíčkách

a mamina už má i naseté velikonoční osení

tak venku to je na kulicha a na rukavice




však dneska když jsem balila dárky pro taťku k svátku

tak jsme se s maminou smály

že taťkovi v neděli dáme dárečky pod stromeček

když už teda máme ten sníh co na vánoce nebyl


a my zítra budeme zkoušet nový recept

je to jedna z mnoha variací na kuřecí prsíčka

a jmenuje se Prezidentské řízečky

tak když nám to bude chutnat

a myslím si 

že když jsem ten recept četla

tak se mi moc líbil


a já už nevím co psát

tak se mějte moc hezky

a ahojda


a takhle naše Baruška u stolu kontroluje

co zrovna kdo jíme

ale opravdu jen kontroluje

ona na to jídlo zrovna dvakrát není


5 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,u nás bylo podobné počasí.Odpoledne,když jsem chtěla jít ven s malou tak se zatahlo a přišla velká vánice tak jsme musely počkat až to přejde málá měla radost ze sněhu a stavěla malý sněhuláky.Musím říct,že mám zimu ráda,ale ted už mě to počasí pěkně štve tak snad příští týden se už oteplý.Potřebujem udělat základy na nový skleník a pergolu máme zamluvený bagr,ale všechno je tak mokrý,že to musíme odložit.Velikonoční výzdobu máme i napečený cukroví jen slepit a nazdobit,když jsem zadělávala nedošlo mi,že velikonoce budou bez koledníků a návštěv tak toho je opravdu dost.Mějte se moc hezky.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veru, u nás byla dneska taky chumelenice, zrovna jsem byla venku a byla jsem v mžiku jak sněhulák, pěkně mě zplihly vlasy. A hned jak jsem zašla dovnitř, tak vysvitlo sluníčko a bylo krásně, aspoň za oknem se to tak zdálo. Tak snad bude brzy jaro i venku. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, to je pěkná, neokoukaná dekorace, ten ptáček. No u nás bylo spíš tak aprílově, sníh se sice objevil ale na zemi nezustal a srážky se střídaly se sluníčkem. Na kuřecí recept se těším, vaříme ho často.
    Prima víkendové dny, snad poslední mrazivé. Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. U nás to bylo včera podobný, ale že koukalo docela dost často sluníčko, tak se mi to líbilo, dokonce na silnici vždycky všechno roztálo, než napadl nový sníh. Dneska je zatím zataženo a slabý mrazík, tak se necháme překvapit jak bude. Jinak louky a okolí je zasněžený, tak se jaro opět trošku vzdálilo, je letos nějaký asi nemocný, pořád má malou sílu. Teď ráno jsem koukala na kosa, jak se pere s listím pod lískou, vždycky kousek listu vytáhl a vyhodil stranou a hledal něco k snědku, asi červa nebo žížalu, oni to tak umí, to je zábava na ně koukat. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. moc vám všem děkuju za hezká psaníčka , jste hodně že na na mě pamatujete a taky mi napíšete ♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)