pondělí 29. března 2021

a je fuč

 dneska jsme si to s maminou a Baruškou zas vyšláply nahoru na chatu

taťka na nás čekal dole v autě

přeci jen ho ta pravá noha docela zlobí

a tak se bál

jak by to pak dolů z kopce zvládnul kdyby tam byl ještě sníh

sněhu už tam bylo pramálo

ale bláta hodně

už i na zahradě jsme bez sněhu

a sníh už máme jen tam kde parkujeme autem

a dokonce už nám roztál i sníh na jezírku

jen na bazénu ještě drží

a k mojí velké radosti

už nám tam i sem tam něco kvete

moc toho ještě není

spíš jsou to osamocená kvítka

ale jsou

jak já už potřebuju jaro

nějak mi došla energie

nic mě něbaví

do ničeho se nehrnu

vlastně teda jo

jedna věc mě teď hodně chytla

a za to můžou taťka s maminou

taťka přes nět objednal něco na vyrábění

a mě to hodně chytlo

jenže za dvě odpoledne jsem to měla sdělaný

a teď čekám až mi přijde balíček s dalšíma zásobama

ty už ale objednávala mamina

/ přeci jen má na to asi lepší vkus jak taťka/

a teď když jsem vám to už takhle pověděla

tak vám to brzy nafotím a ukážu

i když teda musím přiznat

že se to týká vánoc

no ale vyrábět se to dá kdykoliv a mě to fakt baví

a teď zpátky na chatu








tak já vám zítra nafotím co hezkého vánočního 

těma mejma nešikovnýma rukama vyrábím

a moc mě to chytlo

a vy se mějte moc hezky

a nezlobte se prosím na mě

že jsem vám teď nepsala

já už fakt potřebuju to sluníčko aby mě nakoplo




8 komentářů:

  1. Teda já jsem hodně napnutá, co to kutíš. U nás jsem včera rozhodila poslední zbytek sněhu pod verandou, to je na sever a tak je to s tím táním pomalejší. Na dvorku už mám pěkně pohrabáno a pod šňůrama taky a je to hezky oschlý, netahá se bláto až do domu. Včera jsem začala pomalu u potoka, tam máme asi 4 ary zahradu a taky se tam drží sníh dost dlouho, tak to dřív nešlo. Docela jsem si mákla, ale práce je tam ještě dost. Aspoň se nenudím. Vykukuje sluníčko, asi bude hezky, tak mám o zábavu postaráno, venku je to nejlepší. Koupila jsem si 2 stromkové angrešty, tak už si lebedí v zemi a ještě musím najít šikovný místečko pro beztrnný ostružiník, ten je zatím v květníku, ale ten chci dát právě k potoku a tak to tam musím dát do kupy a připravit mu krásné místečko. Mávám od Ještědu. Věrka. Jirásek se probudil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, my už doma ve městě taky máme hezky sucho a už nám hodně kvetou sedmikrásky, a na zahradu už se moc těšíme až se tam pustíme do práce,mějte doma krásný večer se zapadajícím sluníčkem a ahojda

      Vymazat
  2. Veru,zdravím s raním sluníčkem a doufám že tě taky probudilo do lepšího dne. Taky byl úplněk a to jsou také takové někdy divné nálady, záleží kdo na co je citlivý, ale sluníčko potřebujem všichni,už taky zase pravidelněji vyrážíme, než když bylo bláto a melhovina:) a moc se těším na prcky až budou moc zase přijet.
    Také jsem moc zvědavá co kutíš, mám rádá vše nové kreativní, já se vrátila přes naši parádnici k pletení, sama si to na mě vymyslela, tak se snažím splnit přání.
    Mějte všichni fajn den a zase se těš na chatičku, už se vám to tam také pěkně probouzí, u nás už je kvítků asi více.Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, tak u nás to ráno vypadalo na zamarčený den, ale pak sluníčko vyhrálo a odpoledne svítilo a hřálo co mu síly stačily a tak na rpocházce jsme byli jenom v tričku / ale kalhoty jsme taky měli, to ne že bychom měli jen tričko a nic víc/ mějte se doma moc krásně a ahojda

      Vymazat
  3. Dobrý den,
    moc obdivuji vaše letní fotky s nádherným vysokým kapradím
    Můžete mi prosím poradit co je to za druh? Děkuji Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc ráda bych poradila ale nevíme to, kapradí už na zahrádce bylo když jsme ji koupili, jen jsme ho pak přesadili na jiná místa, přeji moc hzeké jarní dny

      Vymazat
  4. Ahoj Veru, ty jsi velice šikovná na ruční práce, v dnešní době se říká kreativní, ale to nezní tak dobře. Mně je líto, že je venku tak hezky a já musím sedět v práci a nestíhám jít ani v poledne na procházku, ale o Velikonocích si to vynahradím, i když už nebude tak pěkně. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně vám to tam kvete a talovíny miluju. Přeju krásné Velikonoce.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)