úterý 30. března 2021

i když je teprve březen

 tak já už si pohrávám s vánocema

ne nebojte nezbláznila jsme se 

to ne že bych se na ně už tak moc těšila

to ještě ne

nejdřív se teď těším na to pravé sluníčkové jaro

a pak na to všechno hezky tak jak to má být

ale na vánoce se už tak trochu připravuju

taťka se nemohl dívat na to jak mě nic nebaví

a objednal mi různé korálky a drátky



no a já navlékám vánoční hvězdičky a moc moc mě to baví

dneska přišel další balíček s korálkama

ty už objednávala mamina

/ a ty jsou bílý s červený/

a tak co teda dělám

tak přesně takovéhle hvězdičky







odpoledne mi to nedalo 

 pár hvězdiček jsem navlékla právě těch červeno bílých

a musím říct

že ty mě úplně dostaly

a myslím

že to budou moji favorité

ale ty vám ukážu zas příště


a to je asi dneska všechno

mějte moc hezký večer

a prima si užijte i zítřek

který má také být plný sluníčka a tepla



14 komentářů:

  1. Teeeda Veru, to koukám, to je zas uplně u tebe něco nového:)na ty ve vánočních barvách se těším, zkombinovala bych klidně i se zelenou.....ale i tyto jsou moc pěkné, v těchto barvách klidně mohou někde najít uplatnění i celoroční, třeba....
    A máš pravdu šup do trička a celý den otevřené okno je supr změna.
    Pěkné další dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, jsi hodná že jsi mi poradila tu zelenou, ale já mám určitý plán a tam se mi ta zelená zatím nehodí, něco jako červeno bílý krámek, sluníčko bylo prima, dneska je u nás už pod mrakem a je škoda, že se má zas ochladit až do sněžení, mějte hezký zelená čtvrtek do a ahojda

      Vymazat
  2. Tvoje hvězdičky jsou parádní.Jsi šikulka.
    Verunko,přeji tobě i rodičům krásný sluníčkový den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi náramně šikovná, je to moc krásný. Moje maminka by řekla, že máš šikovný pacičky. U nás už zase kouká sluníčko a bude opět asi moc pěkný den a tak opět strávím den hlavně venku a moc si to užívám i když při tom užívání lecos kutím, hlavně na zahradě. Včera jsem koukala na šnitlink a on je letos ještě zatím takový mini, že asi na svátky ani nic nenastříhám, to bude jen maličko na ozdobu. Ale ono se to probudí brzy všechno a pak všechny rostlinky vše dohoní. Kopřivy jsou taky jen mini a popenec je malý, ale už kvete. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj a děkuju, taky jsme si užívali těch dnů plných sluníčka, nám leze na okně petrželka a na louce nám hodně kvetou sedmikrásky, zatím nic moc ještě neleze, mějte se doma všichni moc hezky a ahojda

      Vymazat
  4. Very, to máš super zábavu. Já zase dělávám náramky, mám jich spoustu ve všech barvách, ale už jsem je rok nevyužila, jedině že bych si je vzala jak půjdu na zahradu. Snad se brzy dočkám, že se bude zase chodit za zábavou a proluftuju. Zdravím vás všechny z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško ahoj, taky zkusím nějaké náramky, taťka mi k těm korálkům objednal i tu navlíkací gumičku a některé kolárky jsou na hvězdičky velké, tak si z nich udělám nějaké náramky, mějte se v Kožuškově všichni moc hezky a ahojík

      Vymazat
  5. Ahoj Veru.
    Krásné fotečky jara...i korálky jsou hezké.
    Přeju všem hezké velikonoce a jaro.. :-) na chaloupce i doma.
    Pozdrav všem,čtu pozpátku...
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi olomoucká ahoj, děkuju a přeju všem vám domů moc hezké velikonoce a tobě i navíc hodně zdravíčka

      Vymazat
  6. Veru krása. Už je vidím na vánočním stromečku. Vždyť ono to tak strašné utíká, za chvilku bude léto, převalí se podzim a vánoce tu budou cobydup. Hezké skoro letní odpoledne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, jé nestraš, ale máš pravdu, ten týden se vždycky překulí ani nevím jak, měj se moc prima a ahoda

      Vymazat
  7. Práce s korálky mě také moc baví. Dělala jsem různé náramky a také věcičky na Vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko ahoj, je to prima zábava a nejlepší bylo když se mi rozsypala jedna krabička s korálkama po celým obýváku, to holt umím jako bonus jenom já, ahoj a měj hezké dny

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)