sobota 30. ledna 2021

tak jsem si naplánovala

 že když teď tak hodně chumelí 

a je tolik sněhu

že se spolu vrátíme v času trochu dál

 a podíváme se na nějaké staré fotky se sněhem

vytáhla jsem krabici se starýma fotkama 

a hrabala a hrabala

až teprve v tu chvíli jsem si uvědomila

jak moc málo těch zimních starých fotek máme

nevím proč se dřív v zimě nefotili

ale je fakt

že já těch mých zimních fotek mám taky o mnoho míň jak těch ostatních

no nic pá jsem jich našla

a tak jdeme na ně


na téhle fotce je starší dcera  babičky Věrky

 byly jí tady 2 roky 

a to znamená že fotka je z roku 1945

a moc se mi líbí jaký má krásný kabátek s čepičkou

je v tom jak malý eskymáček

a tady na té fotce už jsou obě dcerky babičky Věrky
je to focenou cestou na Sluneční stráň
kam jeli za jejich babičkou
a víte co 
až teprve teď v počítači 
když jsem si tu fotku zvětšila
jsem si všimla
že na těch saních jsou skutečně obě
na fokce / je velká 3x3 cm/ jsem nejdřív myslela
že tam je jenom jedna


a tady jsou taky obě holky pěkně spolu
jen ta starší už si to šmajdila pěkně po svých
a moc se mi líbí ten proutěný košík na kočárku
už tenkrát uměli myslet prakticky
a šikovně ho ke kočárku přidělali
a i ty blatníky jsou prima
a víte co já jsem děsně zvědavá
a tak by mě zajímalo
co v tom košíku asi měli
asi to bylo hodně podobné tomu
co v tašách na kočárku vozí dnešní maminky
akorát asi ten mobil tam chyběl :))



tady ta fotka je asi o rok dýl jak tahle nad ní
ale kočárek už máme jiný- sedačku
a jak vidno 
i on na sněhu dobře sloužil



a tady už máme samotnou babičku Věrku
ve šmrncovním koženým kabátě


a tady už je naše mamina
ta už kožíšek neměla
spíš to vypadá že měla kombinézu jako nějaký tankista
ale to jí ani trochu nevadilo
bylo ji v ní určitě teplo
a venku si to pěkně užívala


a to je dneska ode mne všechno
mějte se moc hezky 
a zítra zas ahojda


6 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,krásné fotky a povídání.Máš pravdu,že těch zimních fotek je mín.Já mám jednu je mi na ní rok tatka mě chová a všude jsou obrovské závěje.Ráno bylo u nás po sněhu zbyl jen ten co jsme nahrnuli na hromady v deset se zatáhlo a od té doby sněží tak zas máme sněhu dost.Přeji krásný zbytek soboty.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, děkuju a u nás je dneska krásně modro a mrzne a svítí sluníčko, mějte moc krásnou neděli a ahojda

      Vymazat
  2. Veru babička vypadá v tom kožeňáku jako rázná žena. Ale jsou to nádherné retro fotky. Nejvíc se mi líbí malá eskymačka. Taky mě překvapila ta nadčasová vychytávka na kočárku. Tu chlupatou čepici si pamatuju, já jsem ji ale asi neměla, neboť na zimních fotkách (máš pravdu, moc jich není) jsem vždycky v pletené vysoké čepici, kterou mně mamka vycpala svým hedvábným šátkem, aby držela tvar a já jsem vypadala jak Šmudla že sedmi trpaslíků. Přeju krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, babička i bez toho kabátu byla rázná a spravedlivá žena, on ji tak naučil život a možná, pro ty co jste psaní ode mne o ní nečetli napíšu i jejím nelehkém životě , který ona zvládala s nadhledem znova,měj moc krásnou neděli a ahojda

      Vymazat
  3. Krásné retro fotečky a úsměvné. U nás docela dost mrzne, ale je obloha jako vymetená, tak to bude asi zima celý den, ale asi bude příjemně, pokud nebude foukat vítr. To bude zase lidiček na procházkách. Dneska bych chtěla upéct bublaninu s višněma, zjistila jsem, že mám ještě v mrazáku 1 pytlíček višní, tak je hnedka zlikviduju a bude zase kousek ujedenej. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko ahoj, tak u nás je úplně stejně a ten sníh k tomu, no nádhera, my máme dort s krémem , mandarinkama a želatinou a nějak rychle nám ubývá, je teda pravda, že máme menší formu jak tu normální, mějte se doma všichni moc hezky a ahojda

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)