neděle 31. ledna 2021

leden

zítra nám začíná únor

ani se mi nechce věřit tomu

že už to je měsíc co byl silvestr

k naší velké radosti leden přinesl hodně sněhu

a zahrádka tak může po několika chudých letech na sníh 

konečně odpočívat pod sněhovou peřinkou

leden byl u nás hodně pracovní

spoustu toho mamina už odevzdala na finančák

a ještě větší spousta ji toho ještě čeká

poznala jsem nový druh vlny

 a moc ráda si z ní ušmodrchala několik čepiček 

v lednu se u nás hodně peklo všeho možnýho

a jedna buchta se nám ani trochu nepovedla 

koupili jsme si taky pro radost  už i první letošní kytičky 

i když stůl nám stále ještě zdobí vánoční hvězda

která proti jiným rokům vypadá hodně svěže a vůbec neopadává

a taky jsme tu opět zcela nečekaně měli Rozku

a byli jsme na výletě

Baruška byla na očkování a zvládla reakci na něj oproti jiným rokům taky na jedničku

taťku víc zlobila a neposlouchala noha

a maminu zas bolavé od loňska potlučené koleno

a taky už ji o něco povyrostly vlasy 

a minulý týden už si i trochu pohrávala s melírama na vlasy

hodně našich známých / i sousedka na patře/ onemocnělo coviden

naštěstí všichni jen nejhůř se středním průběhem

a protože mám příští týden svátek

tak v týdnu už u nás parkrát zvonil pošťák s tajemným balíčkem

a já se těším 

a dokonce se mi parkrát povedlo vyhrát člověče nezlob se

hodně jsem taky malovala

a tak ledničku každou chvíli zdobil nový obrázek

a i jsem šmodrchala a s chutí fotila



a to je asi tak všechno na co jsem si vzpoměla

a vy mějte prima neděli 

a zítra zas ahojda


8 komentářů:

  1. Veru, no vidíš, sotva si zrekapitulovala stary rok už tu máš koláž a vzpomínání na leden, to to letí, u nás je modro a jasno a máme tu malou tak máme sluníčko venku i doma:)Pěkné nedělní odpoledne, Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, hrozně to utíká a u nás je dneska zas krásně , tak mažeme ven, mějte i vy krásný den a ahojda

      Vymazat
  2. Ahoj Verunko,hrozně to letí i když nikam nejezdím jen na nákup a to udělám velký nákup a syn vozí rohlíky,který musíme mít hlavně pro pejsky,každý ráno na něj čekají.U nás je dneska nádherně svítí sluníčko.Přeji krásný zbytek neděle.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, tahle naše Baruška moc rohlíky nemusí, ale má ráda chleba s medem, Baruška nebíčková rohlíky milovala , přeji moc krásné pondělí a ahojda

      Vymazat
  3. Tak u nás po snehu ani stopy, ale trochu sme si ho aj my užili :-)
    Pekne si zhrnula január, tak Ti prajem pekný február.
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně to letí, i když se to nezdá. Stačí se jen ohlédnout a mě se zdá, že to letí víc než je mi milé. Včera byl velký mráz a slunečno, však chodilo hodně lidí a měli sebou třeba boby a děti, tak si to užívali. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, utíká to všechno opravdu moc rychle, nedávno jsme plánovali jaké dárky budeme kupovat na vánoce a teď už se pomalu těšíme na velikonoce a na jaro, mějte moc krásný den a ahojda

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)