pátek 29. ledna 2021

domov ♥


Domov je místo,
 kam se můžeš kdykoliv vrátit, 
kde tě pokaždé přivítají s otevřenou náručí, 
kde tě nebude nikdo soudit a kde se můžeš vyplakat. 




„Domov není místo, kde bydlíš, ale místo, kde ti rozumějí.“



 „Domov není prostor, ale proces. 
Tady se schovávám před deštěm a zimou,
 tady žiju, tady trávím svůj volný čas, tady se rodí moje rodina, tady ji tvořím léty, trpělivostí a tolerancí .
 Domov je domov.“


mějte moc krásný pátek
u nás chumelí opravdu hooodně
a tak je to prima



10 komentářů:

  1. To je pěkný a dobře se to čte. Tak ráno jsem psala, že nechumelí a za chvíli začlo a sněží ještě teď. Mladý přijel z práce a už hodinu frézuje. To budu zase určitě sušit všechno co má na sobě i boty. Ono se to líp dělá, dokud to není namrzlí a je to prašan. Tomášek dneska byl doma, do školky nešel, měl ráno trošku teplotu a tak přišel o výlet, měli jet, nebo spíš jeli ke zvířátkům, oni tam jezdí dost často, je to jen něco malého, tak snad příště. Už se trošku natahuje den a tak se rozsvěcí až kolem 17 hodiny. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj a děkuju, u nás taky napadalo od včera hodně sněhu, ráno to zvlhlo a teď už to namrzá a fouká ledový vítr, mějte se doma moc hezky a ahojda

      Vymazat
  2. Verunko ten dnešní článek je uplné pohlazení, krásné a pravdivé citáty nádherně pasují k úžasně laděným fotkám...
    a vždy ti zapomenu pochválit i záhlaví , nejlepší je Baruška v tom bleděmodrém na ozářeném sněhu, i bříza - ty miluju.
    Pohodově laděný večer u vás DOMA:) /u nás prší , napsala bych to i slovy pana Kemra:)
    Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj ahoj, děkuju a děkuju za záhlaví a já už pomalu chystám to předjarní a všechny ze starého blogu jsem přišla a tak musím dělat všechny nový, ale mně to nevadí, dělám to ráda, mějte se doma co nejhezčeji a ahojda

      Vymazat
  3. Ahoj Verunko,moc krásně napsaný o svůj domov,kde jsem vyrůstala jsem přišla,když umřel tatka a babička,ted mám domov tam,kde je můj hodný manžel a kam se vrací naše děti.Dnes jsem hlídala holky a celý den lije jako z konve a fouká hrozný vítr.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, děkuju a to je dobře že teď to máš tak jak to máš a máte se všichni moc hezky, to vám moc přeju, mějte moc hezkou sobotu a ahoj

      Vymazat
  4. Veru, moc pěkně napsáno...mám to úplně stejné. Přeju krásný víkend...u nás je krásně bílo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko ahoj, děkuju a taky přeju moc krásné a pohodové dny

      Vymazat
  5. Very krásně si to napsala, domov je super, když ho člověk má ... Hospodyňka nade mnou v komentáři píše, že mají krásně bílo, jsme ze stejné dědiny. Večer se ze sněhu stala břečka, protože pořádně lilo u nich na kopcu sněžilo. Zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško ahoj, děkuju a koukám jaké jsi ranní ptáče, to naši taky ale v tuhle dobu já ještě většinou spím, to je na mě ještě tma abych vstávala, mějte se moc hezky a ahojda

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)