neděle 24. ledna 2021

tak jsem si myslela

 že vám dneska napíšu jeden nový recept na dobrotu a ono nic

mamina si někdy před vánoce koupila časopis s receptama

a vždycky si je prohlíží až ten den po obědě

když už má  vše v kuchyni hotové

a jde si na chvíli sedout

to taťka tyhle časopisy má taky rád

a prohlíží si je jen co je mamina donese domů

a pře těma vánoce to bylo úplně stejně

no a taťka jak prohlíží

tak už plánuje

tohle bychom mohli zkusit

tohle vypadá bobře

jé tohle je asi blaf a podobně

no a tenkrát ho zaujal tenhle dort

ale protože na vánoce bylo v plánu už jídla víc jak dost

tak se dohodli

že ho mamina upeče až někdy v lednu

a tak se stalo teď v pátek

pečení šlo jedna radost

krém se taky udělal parádně

a mamina z toho měla radost

dort seskládala a promazala  přesně podle návodu

a přesně podle návodu ho dala do rána odležet

no a včera po obědě přišla jeho chvíle

ale ouha

nůž do dortu nezajel tak jak bývá zvykem

on nechtěl zajet skoro vůbec

a tak jsme ho nechali v lednici odležet ještě do dneška

ale změna vůbec žádná

dort opět úspěšně vzdoruje noži

a místo něj ke kafi byly sušenky :))


a mamina tak ta to nevzdává a plánuje

že tenhle dort co vypadá na řezu moc pěkně

upeče znova

ale použije už svůj osvědčený recept na piškoty

a poskládá to z nich

jediné co na tom dortu je fakt dobé je krém

a tak ten použije taky


a tady máte fotky z jeho přípravy

jak pak vypadá dodělaný a rozkrojený si nechám na příště 

až už bude celý podle našich představ





a nebojte
o recept určitě nepřijdete 
taťkovi se ty tyrolské brambory povedly na jedničku
a tak si o nich brzy napíšem

a mějte prima neděli 
u nás chumelí

a tak mě napadlo
taky jste někdy dopadli s pečením nebo vařením nového receptu tak jako my 


P.S.

tak mi to nedalo
takhle to vypadá hotové
ale ukrojit to
je fakt fuška :))




9 komentářů:

  1. Veru, to je divný, že se ani v lednici za dva dny ten dortík nerozležel. Na vařící karamboly si moc nevzpomínám, vždycky se dá vše zachránit a nebo jinak zužitkovat, ale občas se něco podle představ nepovede to jo, letos sem zkoušela nové udajně hned měkké perníčky a taky nezměkly dodneška:) ani nevím proč jsme je zkoušela když zrovna na perníčky mám osvědčený recept a také jsou celkem hned k snědku, i když rozleželé ještě lepší.)
    Prima nedělní odpoledne. U nás svítí sluníčko, krásně:) Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, nerozležel, mrzák jeden, tolik práce dal a pak si klidně zůstal tvrdý, mějte se doma moc krásně a ahojda

      Vymazat
  2. No vypadá to krásně, hned bych ochutnala:)Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vypadal dobře , ale to bylo všechno, teda ten krém byl dobrý

      Vymazat
  3. Ahoj Verunko,taky jsem jednou pekla nějaké řezy byly taky tak tvrdý,že nešly vyndat ani z pekáče.Párkrát se mi taky stalo,že jsem vařila něco nového podle nějakého receptu a nic moc proto mám ráda vyzkoušené recepty.U nás fouká ledový vítr a celý den poletuje sníh.Mějte se moc hezky.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, tak koukám, že nejsme samy komu se povedla buchta tvrdá jak beton, mějte doma krásné pondělí a ahojda

      Vymazat
  4. Tak to je pech. taky se mi jednou stalo, že jsem pekla na vánoce recept, který jsem už měla i vyzkoušený a nevím jestli jsem tam něco zblbla já a nebo to bylo ingrediencema, ale ty se nedaly ani ukousnout, mohly sloužit jako atrapa na výstavách. Ale letos jsem je zase pekla a byly velmi dobrý, tak vůbec nevím, čím to bylo. Někdy se tak něco povede, nepovede. U nás od noci stále chumelí a chumelí. Už je toho sněhu myslím až dost, ve městě je trošek a 5 km od města jsme doslova zasypaní. No, co se dá dělat, ale je to tady jako v pohádce, tak si to musíme asi čančat, aby nás město obdivovalo. Dneska tady bylo opět plno lidí, asi jeli na kopec, ale neměli kde zaparkovat. On není veliký, ale když mají sebou děti, tak ty se vyblbnou a je jim líp než doma. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Stalo se mi to taky u perníků.Protože o ně býval velký zájem,tak jsem jedny upekla.Byly v pořádku,hned měkoučné.Úplně stejný recept jsem pekla o dva dny později.Ty by snad nezměkly ani po letech.Nepřišla jsem na to proč se to stalo.Ale myslím,že to bylo způsobeno pečením...
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Very, taky jsem se kolikrát vypekla s novým receptem. Dort vypadá krásně, určitě bude lepší, když si piškot mamka udělá po svém. Mějte se príma :-)

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)