pondělí 25. ledna 2021

to byl fofr

 přesně od té doby co před vánocema zavřeli znova krámy

nám začala zlobit mikrovlnka

s nákupem jsme pořád otáleli

nechtěla se nám kupovat bůhvíodkud přes net

to kdyby náhodou nešla a my ji museli reklamovat

tak abychom ji zas nemuseli poštou posílat zpátky


no jenže včera v ní zaskřípalo

a byla konečná

mikrovlnka se nám odporoučela na pravdu boží


a tak taťka šel přes telefon schánět novou

nepotřebujeme bůhvíjakou

stačí nám obyčejná hlavně na ohřívání a rozmrazování


a tak objevil že v OKAY mají mikrovlnku přesně podle našich představ

a ještě vyzjistil

že mají výdejní okénko

a že si ji tam budeme dneska moc vyzvednout

a to nám vyhovovalo

a tak ji objednal


pár minut na to mu zvonil telefon

a oni volali z OKAY

jestli teda objednávka platí

a jestli jsme doma

že mají po městě i bezplatný rozvoz a že nám ji dovezou


a tak se stalo že dvacet minut od taťkovýho objednání

už u nás zvonil pán a mikrovlnku nám dovezl až domů 

/bylo to v neděli v pět hodin navečer/


takže to je fakt služba jak hrom

a svět ještě není tak špatný


a tak yi máme teda doma novou mikrovlnku

a kromě objednání a placení jsme pro to nemuseli udělat vůbec nic



a doma nám už voní jaro

hyacint co máme už krásně rozkvetl
a voní a voní



a v sobotu už se budeme na jaro opravdu už připravovat
to ne že bychom se nemohli dočkat
ale je to už potřeba

budeme totiž už sít papriky
a pak už budu pozorovat jak budou klíčit
však už se na to těším

a nás čeká na jaře na chatě velká stavba
ale s tou si necháme pomoc
to bychom sami nezvládli
ale o tom víc až to bude aktuální

a u nás dneska 
ráno svítilo sluníčko
a teď už je zas šeredně šedivo
a tak nijak

a vy se mi mějte moc hezky
a zítra zas ahojda


6 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,tak to je super služba,tuhle na to byla reklama moc jsem tomu nevěřila,že to tak funguje tak mě to mile překvapilo.Taky máme mikrovlnku jen na ohřívání a občas na rozmražování.U nás dneska bylo taky ošklivě ani se mi nechtělo ven,ale nakonec jsem byla ráda,že jseme se šli projít ještě,že máme pejsky ty každý den čekají až půjdem do lesa.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, to byl teda fofr, s tou mikrovlnkou:), tak at vám zas chvíli slouží. mě nedávno klekla žehlička, zatím čekám na vyřízení reklamace, byla nová, ale mám si kde pujčit.
    U nás se dnes vystřídalo chumelení, sluníčko i pořádně tmavé zataženo.
    Mějte fajn dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Veru, tak to je fajn, že vám tu mikrovlnku tak rychle dovezli, to je jedna z věcí, bez kterých se neobejdeme. Hyacinty mně moc nevoní, ale pravidelně jsme je dávali mamce k MDŽ. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Milujem hyacinty a ich vôňu...
    Tomu sa hovorí super kauf :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je dobrá služba a hlavně ať vám dobře mikrovlnka slouží. U nás včera opět padal sníh a dneska zatím nepadá. Zdá se mi, že by chtělo sluníčko vyskočit, zatím je ještě pod nulou. Byly jsme s dcerou v Globusu, protože jsme minulý týden na větší nákup nejely, tak jsme museli v netradiční den vyjet dneska. Koupila jsem si sádlo na škvaření, tak budu mít zase trošku škvarků, já je mám ráda, jen to nesmím nikdy přehnat v konzumaci, pak je mi těžko. No prostě mlsná huba. Dneska budu dělat jenom polévku a asi uvařím jen nějakou rychlovku, třeba rýžovou se zeleninou a vajíčkem. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  6. Very, vydej přes okénko je super věc. Měla jsem nahoru do patra objednaný nábytel, furt mi nešel, pořád odkládali dodání, až jsem se naštvala, objednávku zrušila. Hned jsem všechno objednala z Jysku, za půl hodiny pro to zeťák zajel a do večera bylo všechno složené. Byla jsem šťastná jako blecha, čekala jsem 4 měsíce a najednou jsem měla všechno do hodiny vyřizené a doma. Mikrovlnka je hezká, mám podobnou, taky Moru. Zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)