neděle 27. prosince 2020

včera nám

 na procházku po hodně dlouhatánské době svítilo konečně sluníčko

bylo to jak balzám na duši vidět místo šedošedých mraků jeho paprsky

a taky si uvědomit to

že už několik dnů se k nám sluníčko pomaloučku polehoučku zas vrací

a dny jsou minutku od minutky delší a delší

i když teda ty rána jsou a ještě nějaký čas budou pěkně šerý

a komu se pak má vstávat že jo

mně teda to fakt dává zabrat

a teď honem ke včerejšku

kdy jako bonus k tomu sluníčku bylo i malinko od sněhu pocukrováno

a lehce mrzlo








a něco vám musím povědět na maminu

od taťky dostala kromě jiných dárečků pod stromeček i tyhle nádherný bonbony

a co myslíte

ona je má ještě všechny

prý jí je zatím líto je sníst

a chce se z nich zatím jen těšit pohledem

a na snědení je prý ještě čas

což já teda nechápu

to já bych už určitě nějaký ochutnala

a možná že by už dokonce zbyla po nich jen prázdná krabička

co se týká tohodle tak  moje silná vůle se vždy někam ztratí




mějte všichni moc krásnou neděli

a my frčíme na procházku

jo a nevíte nějaký fígl na člověče nezlob se 

v poslední době nějak moc prohrávám :))


6 komentářů:

  1. Už je pomalu po vánocích a mladý už fňuká, že bude muset zítra ráno vstávat. Já nemusím a stejně nespím, tak jsem mu říkala, ať přede mnou nefňuká, že bych ráda spala a že to nejde, ach jo. No, nikdy jsem nebyla velký spáč a i když jsme někdy přišli od muziky kolem raních hodin, tak dýl jak do 8,00 hodin jsem v posteli nevydržela. Celý barák spal, jen já s maminkou jsem strašila.
    U nás taky kouká sluníčko, ale je hodně zubatý a máme tady velký vítr. Ale zato je vidět celé město a to už dlouho vidět nebylo.
    Jejda, taková dobrota pro maminu, však si ji zaslouží. Já bych na ní taky vydržela koukat, na sladký moc nejsem a tak se ani nedivím někomu, kdo to vydrží, to hnedka nesníst. My jsme dneska dojedli konečně salát, řízek je tam ještě jeden, tak ten počká, večer si ho vezmu s chlebem studený. Zítra už konečně budu vařit něco jiného, asi těstoviny se vším možným, mám tady zbytek dobrého sosu z pečeně, tak to bude mňam.
    Fígl na člověče nezlob se znám, to musíš tu kostku pěkně poprosit a potom i začarovat a ona tě bude poslouchat. Na posledním odstavci, jsem se zasmála. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, moc děkuju za dlouhatánský psaníčko a my dnes měli k obědu taky špagety a zítra máme kuře na paprice , mějte doma prima den a ahojda

      Vymazat
  2. Veru, taky u nás včera po dlouhé době svítilo ale to jsme užívali vánoční návštěvy našich rozzářených sluníček. A dnes už teda ke sluníčku pěkně fučí.
    Podobné pralinky kupujem u nás v pralinkárně, vozíme je na všechny strany a všude mají úspěch, každý má své oblíbené, někdo plněné, někdo co nejvíc čokoládové a hořké, já musím vybírat bez ořechu, vítězí špičky s vaječným koňakem a pak teda taky dlouho nevydrží.
    Fotky z pocukrované přírody máš jako vždy perfektní, já se ted nemůžu i přes objektiv vynadívat na amarylku co mi udělala přímo na vánoce radost pěti krásnými velikánskými zvony.
    Přeji pohodové nedělní odpoledne. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,krásné fotky.U nás pořád poprašek sněhu drží dneska jsme s malou bobovali,ale když se podíváme do údolí tam žádný sníh není.Já zas dostala balíčky různých oříšků obalených v čokoládě zatím jsou taky pod stromečkem ty jsi jako naši kluci ty by to taky snědli.Dneska,když jsme byli na procházce foukal pěkně ledový vítr.S člověčem ti neporadím já totiž většinou vyhrávám a to i když hrajem karty.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A´tko ahoj, my zas návštěvu mít dlouho nebudem, bojíme se pořád , dneska jsme se dozvěděli, že naši sousedi ze zahrady, co jsem s nima vybírala brambory, tak taky oba prošli covidem a není jim zrovna moc dobře, no a tak mi na návštěvy kašlem a holt nám musí stačit telefon,mějte se doma moc moc hezky a ahoj

      Vymazat
    2. Ivetko ahoj, tak to máš s maminou stejný a já to mám zas stejný s tvýma klukama, u mě holt nic takového nevydrží dlouho, no však to je k jídlo ne, tak přeci to nenechám jen tak ležet, mějte doma prima den a u nás po sněhu ani památky, v noci pršelo

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)