neděle 8. listopadu 2020

tak a máme po

normálně se říká

že máme po ptákách

ale dneska napíšu

že máme po sluníčku

a to podle přepovědi určitě na týden

tak zatímco včera jsme si užívali sluníčka

a příjemných 13 ti stupňů

tak dneska už tu máme zamračeno a pouhé 4 stupně

no však včera jsme nelenili

a vyjeli si na dlouhou procházku

nahoru nad městu ještě tam kousek dál nad horní pastviny

a vy co nás sledujete i na i nstagranu

tak už jste určitě viděli i video co jsem tam ze včerejška dala

jak jsme si tak jeli kolem pastvin

tak najednou šup

a dva mladí býčci podlezli hrazení a

procházeli se nám po cestě před autem

trochu jsme se i bála 

ale přežila jsem to

a tak vám teď m ůžu ukázat několik fotek ze včerejšího hezkého dne













 a protože je neděle po obědě

tak vám nabídnu i něco dobrého ke kafíčku

my dneska máme strouhaný tvarohový koláč

kdybyste snad někdo neznal recept

tak mi napiště a já vám ho sem dám


mějte krásnou a pohodovou neděli

a dávejte na sebe pozor


8 komentářů:

  1. Veru přiznám se, že recept neznám, ale vypadá ten koláč moc dobře. U nás dneska svítí sluníčko, tak uvidíme, jak to dlouho vydrží. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, tak já sem ten recept napíšu po neděli napíšu , no a u nás je celý den šero, mlhavo a zima,pravej podzim tu máme , a tak užívej hezky sluníčka a měj prima zbytek neděle

      Vymazat
  2. Veru, my se i dnes těšili na sluníčko, které slibovali a taky jsme se nedočkali, bylo mlhavo celý den, včera jsme záměrně vyrazili až v podvečer na západ sluníčka, no a dnes spíše pracovali. No ale jak je podzim na počasí nepředvídatelný tak fotogenický je náramně:)
    Mějte pěkný večer. Aťka
    jo a strouhaný koláč znám a peču, máme rádi vše možné s tvarohem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, my jsme taky dnes byli na zahradě a ještě jsme dělali, to co šlo, hrabali jsme listí, mamina sklidila poslední porky, ještě jsme štípali dříví a pak šup domů, a na podzim když svítí sluníčko, tak to se fotí jedna radost, sluníčko už neí tak ostré a je měkké a tak se dobře fotí, mějte doma moc hezký večer a ahojda

      Vymazat
  3. Včera mě utekly dva příspěvky, tak dneska zkusím, jestli mě to neodmítne znova. Fotečky jsou moc pěkné a sluníčko je opravdu už hodně jak se u nás říká, zubaté. Ale svítilo i včera i když už bylo dost chladno. Dneska je opět mrazivo a bílo od mrazu, ale u nás určitě zase vykoukne sluníčko, už se snaží vyskočit za lesem. Včera jsem opět něco dolaďovala na zahrádce a když to půjde, tak určitě dneska zase něco najdu na dodělání a vylepšení. Tuhle buchtičku znám a je dobrá. Já jsem na víkend tentokrát ani nic nepekla, pekla dcera. Mávám od Ještědu. Věrka. Jdu to zkusit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, jé tak to mě mrzí, že tě ty komentáře zlobí, mě když píšu článek, tak všechno funguje tak jak má a tak jsem za to ráda, však jsem se s tím starým blogem něco nazlobila, když neposlouchal, jsem ráda, že se ti to povedlo, mějte doma prima večer a ahojda

      Vymazat
  4. Dneska se to na mě nezlobí, ahoj Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné podzimní fotky. jak já bych fotila. Ale zlomený kotník není ještě úplně rehabilitován, i když je srostlý, do přírody nemohu. Moc pěkný blog.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)