sobota 7. listopadu 2020

Kuřecí prsíčka na medu a chili

 tak přesně to jsme měli dneska k obědu

a povím vám

že ještě teď se olizuju


a tak jsem tu honem s receptem


takže kdo máte rádi sladko pálivé dobroty

tak je to to správné jídlo pro vás

a jako bonus je to jídlo honě jednoduché

potřebovat na něj budete :


1 dcl pomerančového džusu

6 lžíc medu

6 lžíc sojové omáčky

2 lžíce chilli omáčky

/my dali tu míň pálivou/

6 stroužků česneku

1 lžičku sušeného zázvoru 

trochu soli a pepře

a tohle všechno smícháte v zapékací misce, ve které pak budete péct maso


a jdeme na maso

kuřecí prsíčka nebo stehýnka

osolíte 

obalíte v hladké mouce

a dáte opéct na rozpálenou pánev ze všech stran

poté přendáte do zapékací misky s tou medovou omáčkou

a pečete asi 30 minut na 180

prostě do té doby

než se vám ta medová " štáva" pěkně zhoustne

no a je hotovo

my to měli s hranolkama pečenýma v troubě

ale dobré by to asi bylo i s rýží

ale to už je jen a jen na vás s jakou přílohou si na tom pochutnáte



a vy mějte moc krásnou sobotu plnou sluníčka

a my pádíme za tím sluníčkem pěkně ven





10 komentářů:

  1. Veru, za mě ano, mám ráda masa v medových marinádách, hodně používám sladkou chilli omáčku, tak nevím jestli hned zítra podle vás nebudou kuřecí stehýnka:) už jsem totiž vůbec nevěděla co uvařit.Hraběnčiny řezy jsou jasné , ty mám v plánu už dlouho.
    Jsou krásné podzimní dny, užívejte je ve zdraví a dosyta.pa.Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, my taky máme rádi takovéhle vaření a tak se mamina bez vaření pustula do tohodle receptu a myslím, že brzy si ho zopakujeme a že i u nás domy se rychle zabydlí, mějte doma pohodovou neděli a ahojda

      Vymazat
  2. Tohle by mě moc chutnalo a určitě to někdy udělám. Dneska byl zase den jako malovaný, jen škoda, že už je sluníčko hodně nízko a teď v téhle chvíli už jsem z venku doma a je stín od lesa, tak to se vždycky hnedka ochladí. Chodili okolo hodně lidi špacírem, hlavně z Ještědu i s pejskama a dětičkama a taky na kolech. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, jo opravdu je to moc dobré masíčko a i u nás včera bylo moc hezky a teplo, dneska už je zas úplně šeredně, no nenadělám nic, to holt k podzimu patří, tak se mějte taky moc hezky a ahojda

      Vymazat
  3. Ahoj Verunko,ještě jsem nikdy nedělala maso v medu tak tohle vyzkouším mám vaše recepty moc ráda.My zítra budem mít svíčkovou a chlupaté knedlíky.U nás bylo taky moc hezky,ale vyklízíme tchýnin byt tak jsme šli jen s pejskama.Zítra musíme ještě uklidit trampolínu,pohrabat poslední listí a uklidit jiřinky.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj,určitě ozkoušej je to moc dobré, jen je tam cítit ta nasládlá chuť a někdo ji prostě nemá rád, my jo, mějte se doma všichni moc hezky a ahojda

      Vymazat
  4. Musím hodně polykat sliny.To musí být dobrůtka.Pokusím se ji někdy udělat,protože mi dochází inspirace.Dnes má knedlo-zelo-vepřo ☺
    Přeji krásnou neděli.Zatím je tady hustá mlha,ale má být slunečno-určitě vyrazíte na vycházku ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ahoj, vepřo-knedlo+zelo je taky fajn, taky to mám moc ráda, jenže mamina to kvůli taťkovi dělá jen občas,mějte doma s pánem moc hezký večer a ahooj

      Vymazat
  5. Ahoj Veru.
    Tak čtu se zpožděním,mám toho moc,dávám se dohromady a mám kontroly lékaře a tak...
    Je to krásné zajít na blog jen tak,jako domů pro pohlazení a klid...děkuju za všechny články a fotky,a ty babiččiny noviny s reklamami jsou krásné,ty staré se mi líbí moc.. :-)
    Tak se těším na oříšky s pletením...a vše ostatní...jako vždy...mám na ty dobroty prostě chutˇ´...
    Mějte se všichni dobře,přeju všem hlavně zdtaví a pohodu.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi olomoucká ahoj, tak nejdřív přeju moc zdravíčka a aby t brzo zas bylo líp, moc děkuju za hezké psaní a bud se na tebe zas těšit, měj moc krásný večer a ahoj

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)