pátek 6. listopadu 2020

dneska už ne











 

ale včera byl den zas jak malovaný

a tak jsme jeli na zahradu pohrabat listí

taťka si štrachal ve sklepě

mamina ještě pouklízela nahoře v pokojích 

a jáno protože jsem si sebou na chatu nevzala háček s klubíčkem toho co zrovna  šmodrchám

prohlédla jsem staré zásoby 

vytáhla jehlice a kousky vln 

a chvíli si tak zacinkala jehlicema o sebe a 

za chvílí vznikly tři peřinky pro skořápky ořechů


a vy mějte moc hezký pátek

a zítra zas ahojda

a já jdu fotit to co zrovna šmodrchám a šiju doma




8 komentářů:

  1. Verunko , jejda to sem nevěděla že i pleteš, myslela jsem , že jenom háčkuješ a na už se těším co tvoříš i na dokončené oříšky, pletené peřinky jsou myslím u tebe nový nápad, ne? já jdu šmodrchat záložku v podobě jezevčíka. Jo a sluníčkové fotky jsou nádherný:)
    Mějte pěkný večer. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, jo pletu taky už dýl ale ne tak často a už i tyhle oříšky jsem několikrát pletla, přeju příjemné šmodrchání a hezký večer

      Vymazat
  2. Ahoj Verunko,hezké fotky,mám tvoje fotky moc ráda.Ted jsem nějak nestíhala,ale tvoje články jsem sledovala na telefonu a večer,že napíšu,ale vždycky jsem odpadla.U nás bylo dneska nádherně.Hned brzo ráno jsem jela nakoupit do Alberta koupila jsem už dva vánoční dárky pro holky,ale najednou se tam nahrnulo spousta lidí,že jsem nakoupila jen to nejnutnější a jela jsem domů pojedu v pondělí snad to bude lepší,dole byla hrozná mlha,ale jak jsem vyjela k nám z lesa svítilo sluníčko všechno bylo omrzlý byla to nádhera.Ty nikdy nezahálíš,taky jsem je dělala a myslím,že podle tebe.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, děkuju , já už mám taky nějaké dárky, pro maminu k narozeninám už mám nakoupeno a pro naše k vánocům už taky něco mám a tak jsem ráda, přeju k vám domů moc příjemný večer a ahojda

      Vymazat
  3. Ahoj Veru, u nás byla včera hrozná mlha (teď je taky), ale potom bylo celý den nebe bez mráčku, tak jsem zvědavá, jak to bude dneska. Hezkou sobotu a ať se ti daří šmodrchání (vidím, že se to slovo docela ujalo).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, u nás je už třetí den hezky a dneska bylo navíc i příjemně teplo a tak to bylo fajn, děkuju a mějte doma taky pohodový večer

      Vymazat
  4. U nás bylo včera krásně, ale čekala jsem do rána mrazík a ten se nekonal, tak jsem byla moc ráda. Dneska jsem ještě ostříhala hortenzii, tu s těma velikejma květama, už byly úplně hnědý, tak je v roklině a ještě jsem ostříhala japonskou sasanku a myslím, že už je ostříháno dočista všechno. Když já to mám kolem dokola baráku a ještě na dolním pozemku a tak mě to jde letos nějak pomaleji, ale nevadí, aspoň se zabavím každý den s něčím. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, u nás zatím byl šedivák jen včera, dneska už po rá u taková zima nebyla, a ty jsi pracovitá jako včelička , ale je vidět, že tě to baví a to je prima, mějte doma poklidný večer a ahojda

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)