čtvrtek 5. listopadu 2020

už jste ji slyšeli

 novou vánoční písničku Karla Gotta 

já jo a moc se mi líbí

ale abych byla upřímná

tak ten klip k ní mě teda moc nezaujal

představovala bych si nějakej asi romantičtější

a ne pro mě takovej  - divokej

ale to je věc názoru

no ale písnička je moc hezká

já když jsem si ji pouštěla podruhé

tak už jsem na ten klip nekoukala

zavřela jsem jen oči a poslouchala

a to jsem si tu písničku teprve vychutnala


tak kdo jste ji ještě neslyšel tak tady je 



mějte moc hezký večer

a já si ji jdu taky ještě jednou pustit

ale jak už jsem psala

pěkně zavřu oči

budsu poslouchat 

a těšit se 




7 komentářů:

  1. Já už jsem písničku taky slyšela, taky se mi líbí. Mávám, Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj,já jsem ji nějak propadla a pouštím si jí pořád, mějte doma krásný den, i když u nás je šero a zima

      Vymazat
  2. Very, včera jsem si písničku pustila, je hezká. U nás je dnes po dlouhé době krásně, jdu něco dělat ven.Zdravím vás všechny doma od nás z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško ahoj, no a my dneska máme šeredně , pod mrakem a zimu, taky mávám všem do Kožuškova a mějte se hezky

      Vymazat
  3. Veru tak jsem si to pustila a přiznám se, že ten konec mě rozbrečel. Ale jinak je moc hezká, já mám ráda všechny vánoční písničky a na vánoce se moc těším. Krásný pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, jo to máme teda stejně , já vše co je vánoční můžu a na písničky ty vánoční z rádia e už moc těším, mějte s e doma moc hezky

      Vymazat
  4. Veru, taky se mi písnička líbí, celé mě to přijde fajn, jak to bylo i naplánované, zvláštní ojedinělé ale pěkné a upřímné, a klip sem si říkala že je hodně tmavý, je takový plný všeho, radost, až rozvernost, melancholie, i smutek , ten konec mě také spíše zaskočil, ale přijde mi i fajn že v klipu jsou přímo přátelé K. Gotta.
    Hezké sluníčkové odpoledne. Aťka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)