sobota 24. října 2020

ze včerejších

 fotek se mi moc líbila ta s břízou

a tak když jsme šli dneska odpoledne na procházku

tak jsem měla jasno

hledala jsem břízy a fotila hlavně je 

a šlo to dneska úplně samo

bílé břízy, žluté listí a modré nebe

co více si přát






a zatímco já si fotila
tak ani Baruška nepřišla zkrátka
na protějším poli pomáhala myšákům zvětšovat jejich díry



a doma pak
tak to jsme měli k večeři zapečené housky a zelný salát



a sluníčko už je zas tak dole
že nám v obýváku dosvítí až na protější stěnu ke stolu


a to je dneska ode mne všechno
mějte moc moc hezký večer 
a zítra zas ahojda







10 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,krásné fotky dneska i včera ted jsem je ukazovala manželovi a taky je moc chválil.U nás včera i dneska svítilo sluníčko a bylo nádherné teplo,včera jsem hlídala celý den obě vnučky a dneska dopoledne,ale odpoledne jsem už pracovala na zahradě s Dastíkem to je to naše štěnátko co vezmu do ruky to chce.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, děkuju a u nás je dneska opět sluníčko a tak to je fajn, mějte doma všichni moc hezkou neděli

      Vymazat
  2. Veru břízky jsou krásné, připadne mi,vždycky že vždycky oživí krajinu, ale zaujaly mě i ty zapečené housky, poněvadž jsem velký jedlík. Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, děkuju a i pro mě je jídlo radost, měj se doma moc hezky a ahoj

      Vymazat
  3. Veru taky mám ráda břízy, máme u nás jednu takovou oblíbenou,říkáme ji albínka, má tak jinak krásně zářivě bílý kmen. A ty vzrostlé ted mají takové pěkné zelenožluté melírky:)Stejně je pořád hezky, docela teplo a listí na stromech drží.
    Pěknou sluníčkovou neděli./ i když já dosti často přemýšlím co je vlastně za den, jak jsme zase všichni více doma/ pa Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A´tko ahoj, jé tak to máš podobné s maminou, tak jak dělá jen a jen z domova, tak taky někdy tápe co je vlastně za den a vy mějte doma moc hezký večer a ahojda

      Vymazat
  4. Já mám taky ve dnech pořádný chaos a dneska už je pošoupací čas ještě k tomu a to už jsem musela ráno zapřemýšlet, co je vlastně za den, bylo moc dlouho ticho. Myslím, že bude dneska docela hezky, sluníčko se za duchnou už snaží vykouknout, tak bude zase zahrádka. Aspoň s tou prací zase hnu. Břízy jsou moje oblíbenkyně, mám je moc ráda, ale lesníci jim říkají plevel, ale to mě nevadí, jsou to krásky. Včera jsem nesla do rokliny ostříhané růže a našla jsem zase houbu, pěknou, bude v polévce. Když máme v plánu dělat ohýnek, tak růže spálím na ohýnku, ale když ne, tak je nastříhám na malé kousky a odnesu v kbelíku do rokliny, tam se rozloží a nikdo na ně nemůže šlápnout, jsou moc dlouho s trnama. Sluníčko je už hodně nízko a teď se nám bude zase zdát, že je ten den moc krátký, kvůli pošoupanému času, než si na to zvykneme, ale to uteče a bude raz dva zima a Veru, vánoce. Mávám od Ještědu, Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, moc děkuju za moc hezké a dlouhé psaní, vždycky si ho moc ráda přečtu a i vám doma přeju moc hezký a pohodový večer

      Vymazat
  5. Teď jsem přišla z lesa a našla jsem 14 hub, to jsem ráda. Ani jsem nebyla nějak daleko, jen tak kolem baráků na kraji lesa, ale pěkně jsem se prošla. Měla jsem vařeno, dělala jsem ráno rajčatovou polévku z těch posledních rajčátek, s rýží a sýrové karbošky s bramborem a ještě trošku salátu, taky z rajčat, to aby se to nepletlo. Tak a mávám od Ještědu, Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé ještě jednou mi píše Věrka, moc děkuju a mamina dneska byla čůrat s Baruškou u nás na louce a donesla domů 4 velké bedly, no a tak byly řízky , u tebe bych si taky smlsla, tak se mějte doma moc hezky

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)