pátek 23. října 2020

konečně

 i k nám včera dorazilo sluníčko

a jako prima bonus i na tuhle dobu nezvyklé teplo

a tak jsme vyrazili na delší procházku do míst

kde jsme od jara nebyli

a byla to prima volba

sluníčko svítilo

a okolní listnaté stromy díky svým už barevným listům

vytvářely tu správnou podzimní atmosféru










a my už dneska odpoledne frčíme domů

byli jsme na chatě od pondělí a děsně nám to tu uteklo

škoda


tím že je večer už poměrně brzo tma

tak už se nedalo být venku

a tak jsme byli v chatě a topili jsme si v kamínkách a povídali si

televizi jsme skoro nezapínali

na zprávy už raději ani nekoukáme

a tak jsme měli puštěný jen rádio a bylo to fajn


a dneska je u nás teď velká mlha a mrholí

pravé už skoro dušičkové počasí tu dneska máme


a vy mějte moc hezký den

a já doma plánuju zas něco vánočního tvořit




8 komentářů:

  1. Verunko,to jsou opravdu nádherné fotky ☺
    Přeji celé rodině krásné dny ☺

    OdpovědětVymazat
  2. U nás bylo včera docela příjemně, zato dneska je mlhavo a docela i chladno. Hodně jsem zase byla na zahrádce, tak asi tak půlku mám hotovou. Byla jsem s dcerou v Globusu a všechny lesy kam jsme jen viděly, byly barevný. Kde bylo víc javorů, tak tam bylo hodně červené. Fotečky jsi nám opět nabídla moc pěkný a taky se mi líbí v té kuchyňce, to je paráda, hnedka jsem doma. Mávám od Ještědu, Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, děkuju , i nás dneska bylo moc hezky a tak to bylo fajn, mějte doma všichni moc hezký večer

      Vymazat
  3. Ahoj Veru.
    Krásné fotky...děkujeme...
    Moc se mi líbí andílek,zkusím taky.a děkuju za ty krásné fotky retro s patinou...ty já miluju...všechny.. :-)
    Tak se těšíme na cokoliv dalšího,a moc pozdravuju všechny a hlavně zdravíčko přeju.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi olomoucká ahoj, i ty se měj moc hezky a ahojda zas příště

      Vymazat
  4. Ahoj Veru, televize je dobrá věc, ale neznám nic lepšího, než když se lidi sejdou a povídají si. Včera s dneska bylo nádherně, já teď ven moc nechodím, protože se starám o nemocnou maminku, ale takový je život. Tvoje "přírodní fotky" jsou parádní. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, i u nás dneska bylo moc hezky, fotila jsem a snad tě fotky v novém článku zas potěší, když nemůžeš ven, mějte se doma tak nejlíp, jak jen to půjde a ahoj

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)