pondělí 26. října 2020

vánoční cukroví - houbičky z filcu

 tak tyhle už mám pár dnů ušitý

jen jsme je vám nestihla ukázat

pořád jsme měla o čem psát

a na ně jsem málem zapomněla


nejdřív jsme ušila hříbečky 

a to bylo něco 

pořád se mi nedařilo nastřihat nožičky


pořád to nebylo ono

a možná že i díky těm nožičkám co se mi nelíbily ke hříbečkům

mě totiž napadlo

že když  na hříbečky jsou teda moc hubený

tak  na muchomůrky by mohly být dobré

a taky že jo

a tak vlastně díky těm nepovedeným nožičkám navíc vznikly právě muchomůrky


původně jsme měla nastříhaných víc nožiček

ale jak už jsem tu jednou psala

když jsme je šila do kupy

tak Baruška seděla u mě 

já se pak šla napít

a nejednou mi pár nožiček chybělo

kam se poděly netuším

ale pevně věřím

že v tom má ta naše chlupatá uličnice prsty

teda všechny její packy



a tady jsou ještě po kupě se stromečkama

aby jste viděly

že i tyhle houbičky jsou pěkný prckové


a já tvořím dál

ale ukážu až budu mít hotový

ale nebojte , dlouho vás čekat nenechám

protože sama jsem zvědavá jak to bude celé vypadat

a tak se s tím určitě loudat nebudu


a vy mějte moc hezký večer

a zítra se zas na vás budu těšit


4 komentáře:

  1. Tak sis poradila s nožkama a nakonec jsou ty pohádkové houbičky moc pěkné. U nás je trošku pršavo, ale neprší moc a neprší ani často, jen je hodně zataženo, a takové to šedivo. Mávám od Ještědu, Věrka.

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko ahoj, děkuju a u nás je šeredně od rána mrholí a je taky šedo a tak mrtvo, fuj,
    posílám pozdrav k Ještědu a ahoj

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)