sobota 31. října 2020

říjen u nás

 a jsem tu zase s mojí měsíční koláží

až jsem se lekla

že už je zas konec měsíce

přišlo mi to sotva pár dnů

co jsem dělala zářijovou koláž

a říjen už je taky fuč

my dneska jedeme na chatu vypustit na zimu bojler

pohrabeme listí co už spadlo

a pak domů

a já jsem včera vánočně začala šít z filcu

a tak když to dneska dodělám

tak vám to ještě večer ukážu

a vy mějte hezké odpoledne 

a snad i když je pod mrakem

tak by dneska snad pršet nemělo

to má zas až zítra



8 komentářů:

  1. Hezké fotečky. U nás pršelo asi do 11 hodin a já jsem ještě upekla koláč s jabkama z kynutého a ještě zbylo kousek těsta, tak jsem udělala takový menší závin, taky s jabkama. Máme tady padaný a tak se je snažím hodně rychle zpracovat.
    Asi se půjdu trošku projít, na houby určitě ne, protože budou všechny z těch pršek asi plesnivý. Ale já mám ještě v lednici od minule v míse, tak z těch ještě něco vymyslím, možná, že jenom obyčejnou bramboračku, byla by asi letos poslední s čerstvýma houbama, ale to ještě nevím. Taky mám ještě trochu kytek ostříhaných a připravených na odnesení do rokliny, ale dneska se mi na ně nechce sahat, budou moc mokrý. Mávám od Ještědu, Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj,
      moc děkuju za tvé prima psaní a určitě nejsem sama kdo si od tebe taky rád počte, mějte doma všichni moc moc hezký večer

      Vymazat
  2. Veru, taky jsem už zase koláž ani nečekala, ale vždycky se mě hrozně líbí, i ta říjnová je moc hezká, různorodá a přitom jasně podzimní, a hlavně že u vás byla ta malá treperenda, my zase ted mrňousky nevozíme a to hlavně kvuli mým rodičům, dobře že jsme je také v září užili dosyta.
    Těším se na další vánoční, dnes jsme mákli doma s takovým bincem co jsme se na něj už dlouho chystali a tak si večer za odměnu zašmodrchám tvoje vločky. Pěkný zbytek soboty a také hezkou klidnou neděli, a opatrujte se:) Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, taky moc děkuju za dlouhé psaní a přeju k vám domů moc hezký večer

      Vymazat
  3. Ahoj Verunko,krásná koláž,ten čas,ale letí.U nás byl dnes krásný den dopoledne i se sluníčkem.Dopoledne jsem hlídala holky.Po obědě se zatáhlo,ale bylo teplo udělali jsme s manželem spoustu práce na zahrádě pak jsme šli s pejskama vraceli jsme se už se šeřilo Dastík byl tak unavenej,že se najedl a usnul je to fakt ještě miminko.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)