sobota 31. října 2020

hermelínové válečky

a protože ještě nemám to vánoční filcové šitíčko dodělané

a určitě čekáte na nějaké má psaní

tak vám napíšu tenhle hermelínový recept

je to opět rychlovka z jedné mísy

a je jen na vás jestli si tu dobrotu dáte s bramborem k obědu

a nebo s bagetkou k večeři  

a jdeme na recept

potřebovat budete :

1 hermelín

1 uvařenou bramboru

1 vejce

10 dkg syrových žampionů

2 lžíce hrubé mouky

1 lžičku sladké papriky

jarní cibulku

vegetu

houbové koření

sůl, pepř

na obalení strouhanku

a olej na smažení


hermelín a žampiony nastrouháme nahrubo do mísy

přistrouháme najemno uvařenou bramboru

klepneme  vajíčko, pokrájenou jarní cibulku, sladkou papriku, mouku,

dochutíme vegetou, houbovým kořením, solí a pepřem


uplácáme hmotu

ze které tvoříme válečky jako čevapčiči

obalíme je ve strouhance a nebo můžete i v pivním těstíčku

a smažíme

no a je hotovo

ta dva napravo jsou před smažením obalené ve strouhance

a ty dva nalevo jsou v těstíčku

/ taťka má raději ty ve strouhance, já ty v těstíčku , to aby to mamina neměla moc jednoduché/


a vy mějte moc krásný večer
a já beru jehlu do ruku a jdu šít
a zítra ahoj  vlastně už v listopadu 

6 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,kam na ty skvělé recepty chodíte tohle určitě vyzkouším.Já dnes poprvé dělala koláčky z tvarohového těsta byl tam jen tvaroh,mouka a máslo byla to rychlovka a nám to moc chutná.Já zas jdu háčkovat máme ojednanou novou sedačku tak dělám nové polštářky.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, já nevím na ten recept někde narazil taťka a mamině už ho donesl vytisknutý, jé tak ať se šmodrchání daří a polštářky máš brzy hotové, přejeme všem k vám domů moc hezký večer

      Vymazat
  2. Veru, to je fajn rychlovka a určitě dobrota, mamina by vám snesla modré z nebe viď, vaří na přání:) ale vy jí taky, já vím:)
    Mějte krásnou jak píšeš už listopadovou neděli. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva rychlý recept, dělám něco podobného, ale z cihly a je fakt, že je to dost jedlý a ještě rychlý. Hermelín si dám raději na chlebík, mám ho ráda. Dneska je sucho, tak snad se bude dát něco kutit venku. Mám vařeno, vepřovo, br. knedlo, zelo z kedlubnu a zbytek kapustové polévky s bramborem, tak se nebudu muset motat moc v kuchyni a budu vymýšlet něco venku. Taky potřebujeme vyčistit studnu, co máme ve sklepě, pořád to odkládáme a asi už nebude zbytí a budeme muset s mladým máknout, no uvidím. Taky trampolína se bude muset asi rozebrat, ale to je doména mladýho a uklidit do boudy, jak já tomu říkám. No a je ze mě opět Jirásek, jsem hrozná. Mávám od Ještědu, Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko ahoj a víš že já mám moc ráda když se z tebe stává Jirásek a ty píšeš a píšeš, moc za to děkuju a všem k vám k Ještědu přeju pohodový večer

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)