neděle 1. listopadu 2020

včera jsme kromě

 zahrady stihli i procházku cestou necestou lesem

a povím vám

že jsem si připadala jak v nějaké strašidelné pohádce

a i trochu jsem se snad i bála

a i přesto to tam bylo moc hezké

však mrkněte se mnou

mech byl všude kam jsme se podívali

a byly s ním i obrostalá většina stromů






a tak jsem nakonec byla ráda 

když už jsme seděli v autě a jeli na zahrádku

ale ani i tam už bylo tak smutno

kytičky už jen dávaly znát jak byly v létě krásné

a všude bylo po předešlých deštích  už jen mokro a pošmurno




a naše Baruška 

tak ta si proběhla a zkontrolovala svůj rajon

aby už za chvíli skončila natažená u kamen 

a tam se spokojeně podřimující vyhřívala



a vy mějte moc hezkou neděli

a lepší jak my

nám je doma moc smutno


sestřička naší paní zubařky leží v nemocnici s těžkým průběhem covidu

nakazila se od nezodpovědného pacienta

který i když byl v karanténě a měl být doma

si v klidu přišel k paní doktorce na preventivní prohlídku

Takže naše milá sestřičko

i když pravidelně a ráda chodíš k nám na blog

tak teď určitě tak není

ale i tak ti i touhle cestou posíláme hodně moc sil k uzdravení

a moc moc na tebe myslíme

10 komentářů:

  1. Verunko, hned zkraje dnešního psaní byla cítit taková tíseň, nedivím se posílám také moc moc myšlenek k uzdravení . Opatrujte se , vydržte a v lepší zprávy moc doufám. Držím pěsti. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, děkuju a i my doufáme v lepší zprávu, mějte se doma hezky

      Vymazat
  2. Teda ten les je opravdu jako z pohádky. Moje neteř, když byli s mužem naposledy u nás, tak se šli trošku provětrat do lesa a ta byla úplně unesená, jak moc je u nás všude mechu a že se jí moc hezky v něm chodí, je měkký na došlap, ale na stromech jsem si ho nevšimla.
    Tak jsem zase něco ostříhala, ještě jsem našla jednu kytku neostříhanou a psí víno, co se nám pne po baráku z jedné strany, tak už je to uklizené v roklině. Samozřejmě jsem si vzala sebou pytlík a nůž, kdybych našla houby a našla jsem a hodně, plný pytlík. Už jsou uklizený v mrazáku, ty budou v zimě jako když je najde. Ale bylo by jich ještě víc, jenže s těch pršek jich bylo hodně i špatných a nebo i plesnivých, ale mám dost a jsem spokojená. Odpoledne straší, že bude pršet, tak snad jim to nevyjde. Malý až se vyspí, tak chtějí jít taky do lesa a to se potom s prckem špatně šmajdá. Mávám od Ještědu, Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj,moc děkuju za prima pasní, já to vždycky čtu i mamianě s taťkou a i oni mají tvé psaníčka moc rádi, všechny vás domů moc zdravíme a ahojda

      Vymazat
  3. Jo a té sestřičce držím moc pěsti, aby to dobře přečkala, někteří lidi jsou strašně nezodpovědní, měli by mít nějaký postih, oni by si to pak hodně rozmysleli. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verunko,u nás je taky takový kus strašidelného lesa jsou tam hned vedle skály všude kolem velké kameny a na nich mech.Sestřičky je mi moc líto a držím ji pěsti naše známá taky leží v nemocnici s covidem její manžel tento boj prohrál.Moc zdravím a opatrujte se.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, moc děkujeme a moc už si pro všechny přejeme yby tahle zlá doba byla pryč a bylo už zas líp, mějte s edoma moc hezky

      Vymazat
  5. Ahoj Veru, to je teď celkově smutná doba, držím moc palce sestřičce. Ještě že se můžem pokochat krásnýma fotkama z přírody. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj děkujeme a měj taky co nejhezčí i když u nás zas hodně upršený den

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)