pátek 30. října 2020

malá háčkovaná vločka

 sami víte

že různých háčkovaných vloček jsem ušmodrchala spousty

jak těch malých, větších i hodně velkých


teď jsem potřebovala ušmodrchat

docela dost nějakých malých

a aby byly takové

že budou hezké, budou se dobře dělat a budou akorát tak velké

chvíli jsme hledala na internetu

až jsem našla tuhle 

a hned jsem věděla 

že to je tak pravá

včera už docela pozdě večer jsem ji honem musela ozkoušet

a povím vám

že na šmodrchání je prima

tu první jsem dělala asi 20 minut

ale ty další dvě už jsem měla hotové opravdu za chvilku

a tak si myslím

že návod na ně by se mohl hodit i vám










a protože Dušičky jsou už za dveřma

tak třeba si rády přečtete pár pranostik k nim

Na dušičky duše zemřelých oplakávají své hříchy,

 proto pršívá nebo je mlha


Když na dušičky jasné počasí panuje ,

 příchod zimy to oznamuje



mějte moc krásný
i když u nás hodně dušičkový pátek
od rána nám tu prší a je hodně pošmurno


6 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,moc hezké fotky v minulých článcích,Barušce posílám velké pohlazení na bolavou pacičku.Hvězdiček mám naháčkováno spostu,ale tahle je moc hezká tak ještě náháčkuji tyhle a pomalu začnu dávat dohromady výzdobu na advent.Objednali jsme svítící vesničku,keramický adventní svícen,do kterého se nalije voda a ozdobí a venkovní světýlka už se na zdobení moc těším nevím jak to dopadne z výzdobou venku Dastíka všechno zajímá.U nás prší od noci,ale před polednem nachvíli přestalo hlídala jsem maličkou tak jsme byly chvilku venku,ale už zas prší,ještě by mohlo přestat na chvíli až půjdem s pejskama nerada chodím po lese s deštníkem chodíme za každého počasí.Přeji krásné odpoledne.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, děkuju a Barušku za tebe pohladím, jé tak to budete mít moc hezky nazdobeno, a u nás prší pořád, na procházce jsme teda chvíli byli ale s kapucema na hlavě a Baruška v kabátku, mějte doma moc hezký večer a ahojda

      Vymazat
  2. Veru, vločky už jsem taky šmodrchala všelijaké, možná i nějakou podobnou , ale i tu tvoji přesně určitě zkusím, vždycky si na vánoce říkám že za rok už jich vystačí na celý stromeček,a pak je přes rok tolik nápadů a všeho ostatního...letos to byly pro prcky medvědi, opice, surikata...a toho času taky není...ale na větvičky mám dost, zatím mi to ani nepřijde,pořád je i hodně teplo, ale ono to pak uteče a vánoce tu budou co by dup.
    Dobrou noc. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj,taky toho mám v plánu vždycky tolik a pak zas dělám něco jiného navíc a ten čas tak utíká,mějte hezkou sobotu doma a ahoj

      Vymazat
  3. U nás stále ještě prší a tak budu vymýšlet nějakou jinou činnost. Ráno jsem vymetla trubky u krbovek, aby si nestěžovaly, že špatně táhnou. Vločky jsi naháčkovala pěkný a hodně, tak už asi budeš mít na všechno zdobení. Ale ty si určitě ještě něco najdeš a to je dobře, zase nás budeš inspirovat. Mávám od Ještědu, Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko ahoj, u nás dneska konečně neprší, ráno trochu mrholilo, ale teď nic, tak pojedeme na chvíli na zahardu a snad nezmokneme, všem k vám domů přeju hezkou sobotu a ahoj

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)