středa 26. srpna 2020

Tak se musím přiznat

že v době když ještě fungoval
nebo teda spíš nefungoval starý blog
tak jsem z toho byla hodně smutná

připadala jsem si jako lhářka
na konci článku jsem vám slíbila
že druhý den si zas něco napíšem
a ono nic
blog prostě nefungoval
a mě nešlo článek napsat

když pak před pěti týdny na starém blogu napsali
že bude 16. srpna končit
tak jsem z toho byla snad ještě víc smutná

no a ejhle 
uplynulo právě těch pět týdnů
starý blog už neexistuje
a je zvláštění
že mně se nějak ulevilo
vím čím to je
tady ten nový blog prostě funguje tak jak má
sice spoustu věcí na něm ještě neumím
a pořád se něco nového učím
alej je na něj spolehnutí
a za to jsem moc ráda

vím
e když vám slíbím
že druhý den napíšu
takže mě tenhle nový blog nezklame
a to je dobře

holt zas platí staré známé
že
  Všechno špatné je pro něco dobré 

tak a vy se mi mějte moc hezky
a jak už jsem psala tak zítra určitě zas tady ahooooj 



a naše malá zvědavá Kelišová
vám to určitě taky odkýve 
ta aby u něčeho nechyběla
a aby náhodu o něco nepřišla

nalevo dole je vidět dalekohled
pozorovala jsem s nima čápy na protější louce 
a volala jsem na naše 
že i když už se pomalu stmívá
tak čápi tam ještě pořád jsou
no a kdo myslíte
že se přišel jako první honem podívat



10 komentářů:

  1. Veru na ten starý blog si ztěžovali všichni,tak je fajn,že technika jde neustále kupředu a neboj, na všechno přijdeš, neb jsi holka šikovná. A Baruška musí být u všeho první, aby ji někdo nepředběhl, to je jasné. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru ahoj, děkuju a Baruška taky, teď tady kouká na televizní noviny a je u toho náramně chytrá. Měj moc hezký večer a ahoj

      Vymazat
  2. Ahoj Verunko,moc ráda chodím na tvůj blog vždycky se těším co nového napíšeš a ten starý zlobil ted je to jiná.U nás,když se něco děje musí u toho být první Ron s kocourama a když je venku mladých jezevčík tak tam nesmí chybět.Už se těším na další povídání mějte se moc hezky.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko ahoj, děkuju a koukám, vy to máte taky se zvířátkama stejné. Mějte doma krásný večer

      Vymazat
  3. Veru, je fakt , že starý blog pak zlobil i nás v komentářích a tady je tak fajn živo, tímto ti děkuji i za reakce na komentíky:)Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, děkuju moc a pro mě jsou zas komentáře takový hnací motor kupředu. Měj se moc moc hezky

      Vymazat
  4. Vy se nemusíte ničeho bát ☺☺,Baruška je dobrý strážce.
    Přeji krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ahoj, no máš pravdu, že u plotu je Baruška hlídač, na ktarého má málokdo, podědila to po svým tatíkovi ze šumperka. Měj se krásně

      Vymazat
  5. Veru ta nechtěná změna na nový blog stála za to, když vše funguje, jak má a i to učení dalších věcí, když se daří, tak z toho máš určitě radost a to je dobře. Lena

    OdpovědětVymazat
  6. Leni ahoj, děkuju a je fakt, že mě to tady fakt baví, měj se moc hezky a děkuju za napsání

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)